Digitális módszerek a kémia tanításában
Az OM-OECD "Informatika és az oktatás minősége" című kutatás keretében készült film két módszertani példát mutat a 12-18 éves korosztály számítógéppel segített kémia oktatásához. Az egyikben az atomok, molekulák fizikai modelljeinek bemutatása utánszámítógépes modellező program segítségéve...
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | audiovizuális anyag |
Megjelenés: |
Budapest,
2002
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/9184 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
edit-10831-9184 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-91842019-08-13T08:43:12Z Digitális módszerek a kémia tanításában Maros, Gábor Maros Gábor Kárpáti Andrea Maros Gábor Szabó Sóki László Főző Attila Fazekas Jánosné oktatófilm kémiaoktatás számítógéppel segített tanítás órafelvétel Az OM-OECD "Informatika és az oktatás minősége" című kutatás keretében készült film két módszertani példát mutat a 12-18 éves korosztály számítógéppel segített kémia oktatásához. Az egyikben az atomok, molekulák fizikai modelljeinek bemutatása utánszámítógépes modellező program segítségével egyéni munkával készülnek virtuális modellek. A másik tanórán a frontális munka mellett tanulói kísérletezés látható és diákok az otthon készített prezentációikat mutatják be a levegőről. Tanárképzésben, továbbképzésben jól használható. 2002 info:eu-repo/semantics/other videó http://hdl.handle.net/10831/9184 info:eu-repo/semantics/openAccess video/mp4 Budapest ELTE Videostúdió 16´ LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/9184/3/Digit%c3%a1lis%20m%c3%b3dszerek%20a%20k%c3%a9mia%20tan%c3%adt%c3%a1s%c3%a1ban.mp4 |
institution |
L_EDIT |
topic |
oktatófilm kémiaoktatás számítógéppel segített tanítás órafelvétel |
spellingShingle |
oktatófilm kémiaoktatás számítógéppel segített tanítás órafelvétel Maros, Gábor Digitális módszerek a kémia tanításában |
topic_facet |
oktatófilm kémiaoktatás számítógéppel segített tanítás órafelvétel |
description |
Az OM-OECD "Informatika és az oktatás minősége" című kutatás keretében készült film két módszertani példát mutat a 12-18 éves korosztály számítógéppel segített kémia oktatásához. Az egyikben az atomok, molekulák fizikai modelljeinek bemutatása utánszámítógépes modellező program segítségével egyéni munkával készülnek virtuális modellek. A másik tanórán a frontális munka mellett tanulói kísérletezés látható és diákok az otthon készített prezentációikat mutatják be a levegőről. Tanárképzésben, továbbképzésben jól használható. |
author_additional |
Maros Gábor Kárpáti Andrea Maros Gábor Szabó Sóki László Főző Attila Fazekas Jánosné |
format |
Audiovisual Material |
physical |
video/mp4 |
author |
Maros, Gábor |
author_facet |
Maros, Gábor |
title |
Digitális módszerek a kémia tanításában |
title_short |
Digitális módszerek a kémia tanításában |
title_full |
Digitális módszerek a kémia tanításában |
title_fullStr |
Digitális módszerek a kémia tanításában |
title_full_unstemmed |
Digitális módszerek a kémia tanításában |
title_sort |
digitális módszerek a kémia tanításában |
publisher |
Budapest |
publishDate |
2002 |
publishDateSort |
2002 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/9184 |
first_indexed |
2019-08-13T08:43:12Z |
last_indexed |
2023-09-01T11:33:28Z |
_version_ |
1775827218542362624 |
score |
13,371208 |