Digitális módszerek a kémia tanításában

Az OM-OECD "Informatika és az oktatás minősége" című kutatás keretében készült film két módszertani példát mutat a 12-18 éves korosztály számítógéppel segített kémia oktatásához. Az egyikben az atomok, molekulák fizikai modelljeinek bemutatása utánszámítógépes modellező program segítségéve...

Teljes leírás

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: audiovizuális anyag
Megjelenés: Budapest, 2002
Tárgyszavak:
Online elérés:http://hdl.handle.net/10831/9184
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id edit-10831-9184
recordtype dspace
spelling edit-10831-91842019-08-13T08:43:12Z Digitális módszerek a kémia tanításában Maros, Gábor Maros Gábor Kárpáti Andrea Maros Gábor Szabó Sóki László Főző Attila Fazekas Jánosné oktatófilm kémiaoktatás számítógéppel segített tanítás órafelvétel Az OM-OECD "Informatika és az oktatás minősége" című kutatás keretében készült film két módszertani példát mutat a 12-18 éves korosztály számítógéppel segített kémia oktatásához. Az egyikben az atomok, molekulák fizikai modelljeinek bemutatása utánszámítógépes modellező program segítségével egyéni munkával készülnek virtuális modellek. A másik tanórán a frontális munka mellett tanulói kísérletezés látható és diákok az otthon készített prezentációikat mutatják be a levegőről. Tanárképzésben, továbbképzésben jól használható. 2002 info:eu-repo/semantics/other videó http://hdl.handle.net/10831/9184 info:eu-repo/semantics/openAccess video/mp4 Budapest ELTE Videostúdió 16´ LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/9184/3/Digit%c3%a1lis%20m%c3%b3dszerek%20a%20k%c3%a9mia%20tan%c3%adt%c3%a1s%c3%a1ban.mp4
institution L_EDIT
topic oktatófilm
kémiaoktatás
számítógéppel segített tanítás
órafelvétel
spellingShingle oktatófilm
kémiaoktatás
számítógéppel segített tanítás
órafelvétel
Maros, Gábor
Digitális módszerek a kémia tanításában
topic_facet oktatófilm
kémiaoktatás
számítógéppel segített tanítás
órafelvétel
description Az OM-OECD "Informatika és az oktatás minősége" című kutatás keretében készült film két módszertani példát mutat a 12-18 éves korosztály számítógéppel segített kémia oktatásához. Az egyikben az atomok, molekulák fizikai modelljeinek bemutatása utánszámítógépes modellező program segítségével egyéni munkával készülnek virtuális modellek. A másik tanórán a frontális munka mellett tanulói kísérletezés látható és diákok az otthon készített prezentációikat mutatják be a levegőről. Tanárképzésben, továbbképzésben jól használható.
author_additional Maros Gábor
Kárpáti Andrea
Maros Gábor
Szabó Sóki László
Főző Attila
Fazekas Jánosné
format Audiovisual Material
physical video/mp4
author Maros, Gábor
author_facet Maros, Gábor
title Digitális módszerek a kémia tanításában
title_short Digitális módszerek a kémia tanításában
title_full Digitális módszerek a kémia tanításában
title_fullStr Digitális módszerek a kémia tanításában
title_full_unstemmed Digitális módszerek a kémia tanításában
title_sort digitális módszerek a kémia tanításában
publisher Budapest
publishDate 2002
publishDateSort 2002
url http://hdl.handle.net/10831/9184
first_indexed 2019-08-13T08:43:12Z
last_indexed 2023-09-01T11:33:28Z
_version_ 1775827218542362624
score 13,371208