Egy szabadon választott szervezet marketingkommunikációs stratégiájának bemutatásába - Főcím: Egy multifunkcionális zászlóshajó és egy magas szintű kulturális élmény megteremtésére létrehozott márka kommunikációja a COVID-19 előtt és alatt
A budapesti kulturális intézmények online és offline marketingjét vizsgálom a Coivd-19 előtt és alatt. Ezek közül is kettő nagy kulturális intézményt, kulturális márkát emeltem ki, a MÜPA Budapestet és a A38 Hajót. Azért ezt a két „kulturális nagyhatalmat” választottam, mert mind a kettő a zenei szc...
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2022-04-20
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/87339?sublib=L_135 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|