Egy szabadon választott szervezet marketingkommunikációs stratégiájának bemutatásába - Főcím: Egy multifunkcionális zászlóshajó és egy magas szintű kulturális élmény megteremtésére létrehozott márka kommunikációja a COVID-19 előtt és alatt

A budapesti kulturális intézmények online és offline marketingjét vizsgálom a Coivd-19 előtt és alatt. Ezek közül is kettő nagy kulturális intézményt, kulturális márkát emeltem ki, a MÜPA Budapestet és a A38 Hajót. Azért ezt a két „kulturális nagyhatalmat” választottam, mert mind a kettő a zenei szc...

Teljes leírás

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: szakdolgozat
Nyelv:magyar
Megjelenés: 2022-04-20
Tárgyszavak:
Online elérés:http://hdl.handle.net/10831/87339?sublib=L_135
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!