Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű romák hátránykompenzációjának lehetőségei alternatív pedagógiai és buddhista eredetű módszerekkel - cigánytelepről az uborkafa tetejéig
Az alternatív pedagógia és a buddhizmus vallásfüggetlen elemeinek összevetése azt a célt szolgálja, hogy képet kapjunk e módszerek egyesülésének mikéntjéről, esetleges egymást segítő, kiegészítő működéséről. Egy Borsod-Abaúj-Zemplén megyei, szegregált környezetben létrejövő, az integráció útját járó...
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/62228?sublib=L_408 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|