Sport megjelenése a közösségi médiában

A sport és a közösségi média egyesülése a közelmúltra vezethető vissza, egy aránylag új területről van szó. Szakdolgozatomban bemutatom a közösségi média létrejöttének jelentősebb szakaszait, működésének feltételeit, illetve a legnépszerűbb felületeket. A digitális motiváció, a sportolók, sporttarta...

Teljes leírás

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: szakdolgozat
Nyelv:magyar
Megjelenés: 2020-04-19
Tárgyszavak:
Online elérés:http://hdl.handle.net/10831/53658?sublib=L_135
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id edit-10831-53658
recordtype dspace
spelling edit-10831-536582021-06-14T12:05:46Z Sport megjelenése a közösségi médiában Ujszegi Vivien Gősi Zsuzsanna sport közösségi média sportmarketing márkaépítés szakdolgozat INST: L_135 A sport és a közösségi média egyesülése a közelmúltra vezethető vissza, egy aránylag új területről van szó. Szakdolgozatomban bemutatom a közösségi média létrejöttének jelentősebb szakaszait, működésének feltételeit, illetve a legnépszerűbb felületeket. A digitális motiváció, a sportolók, sporttartalmak követésének okai is felsorolásra kerülnek. Emellett a sport összefonódását a közösségi médiával több oldalról is bemutatom, a sportmarketing, sport szponzoráció és márkaépítés kapcsolatában. 2020-04-19 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/53658 elte:LBAZ46 hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/53658/2/1072637465_001_szakdolgozat.pdf
institution L_EDIT
L_135
language Hungarian
topic sport
közösségi média
sportmarketing
márkaépítés
szakdolgozat
spellingShingle sport
közösségi média
sportmarketing
márkaépítés
szakdolgozat
Ujszegi Vivien
Sport megjelenése a közösségi médiában
topic_facet sport
közösségi média
sportmarketing
márkaépítés
szakdolgozat
description A sport és a közösségi média egyesülése a közelmúltra vezethető vissza, egy aránylag új területről van szó. Szakdolgozatomban bemutatom a közösségi média létrejöttének jelentősebb szakaszait, működésének feltételeit, illetve a legnépszerűbb felületeket. A digitális motiváció, a sportolók, sporttartalmak követésének okai is felsorolásra kerülnek. Emellett a sport összefonódását a közösségi médiával több oldalról is bemutatom, a sportmarketing, sport szponzoráció és márkaépítés kapcsolatában.
author_additional Gősi Zsuzsanna
format Thesis
physical application/pdf
author Ujszegi Vivien
author_facet Ujszegi Vivien
title Sport megjelenése a közösségi médiában
title_short Sport megjelenése a közösségi médiában
title_full Sport megjelenése a közösségi médiában
title_fullStr Sport megjelenése a közösségi médiában
title_full_unstemmed Sport megjelenése a közösségi médiában
title_sort sport megjelenése a közösségi médiában
publishDate 2020-04-19
publishDateSort 2020
url http://hdl.handle.net/10831/53658
first_indexed 2021-06-14T12:05:46Z
last_indexed 2023-09-01T11:28:23Z
_version_ 1775826898809520128
score 13,371855