Sport megjelenése a közösségi médiában
A sport és a közösségi média egyesülése a közelmúltra vezethető vissza, egy aránylag új területről van szó. Szakdolgozatomban bemutatom a közösségi média létrejöttének jelentősebb szakaszait, működésének feltételeit, illetve a legnépszerűbb felületeket. A digitális motiváció, a sportolók, sporttarta...
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2020-04-19
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/53658?sublib=L_135 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
edit-10831-53658 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-536582021-06-14T12:05:46Z Sport megjelenése a közösségi médiában Ujszegi Vivien Gősi Zsuzsanna sport közösségi média sportmarketing márkaépítés szakdolgozat INST: L_135 A sport és a közösségi média egyesülése a közelmúltra vezethető vissza, egy aránylag új területről van szó. Szakdolgozatomban bemutatom a közösségi média létrejöttének jelentősebb szakaszait, működésének feltételeit, illetve a legnépszerűbb felületeket. A digitális motiváció, a sportolók, sporttartalmak követésének okai is felsorolásra kerülnek. Emellett a sport összefonódását a közösségi médiával több oldalról is bemutatom, a sportmarketing, sport szponzoráció és márkaépítés kapcsolatában. 2020-04-19 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/53658 elte:LBAZ46 hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/53658/2/1072637465_001_szakdolgozat.pdf |
institution |
L_EDIT L_135 |
language |
Hungarian |
topic |
sport közösségi média sportmarketing márkaépítés szakdolgozat |
spellingShingle |
sport közösségi média sportmarketing márkaépítés szakdolgozat Ujszegi Vivien Sport megjelenése a közösségi médiában |
topic_facet |
sport közösségi média sportmarketing márkaépítés szakdolgozat |
description |
A sport és a közösségi média egyesülése a közelmúltra vezethető vissza, egy aránylag új területről van szó. Szakdolgozatomban bemutatom a közösségi média létrejöttének jelentősebb szakaszait, működésének feltételeit, illetve a legnépszerűbb felületeket. A digitális motiváció, a sportolók, sporttartalmak követésének okai is felsorolásra kerülnek. Emellett a sport összefonódását a közösségi médiával több oldalról is bemutatom, a sportmarketing, sport szponzoráció és márkaépítés kapcsolatában. |
author_additional |
Gősi Zsuzsanna |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Ujszegi Vivien |
author_facet |
Ujszegi Vivien |
title |
Sport megjelenése a közösségi médiában |
title_short |
Sport megjelenése a közösségi médiában |
title_full |
Sport megjelenése a közösségi médiában |
title_fullStr |
Sport megjelenése a közösségi médiában |
title_full_unstemmed |
Sport megjelenése a közösségi médiában |
title_sort |
sport megjelenése a közösségi médiában |
publishDate |
2020-04-19 |
publishDateSort |
2020 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/53658 |
first_indexed |
2021-06-14T12:05:46Z |
last_indexed |
2023-09-01T11:28:23Z |
_version_ |
1775826898809520128 |
score |
13,371855 |