A szóbeli szövegalkotási képesség vizsgálata az eltérő tantervű általános iskolába járó, enyhén értelmi fogyatékos tanulók körében

Szakdolgozatom célja egy manapság kevéssé kutatott terület vizsgálata a gyógypedagógiában: Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók szóbeli szövegalkotási képességének felmérése. A vizsgálatomban 35 gyermeket mértem fel. A méréseket a III. kerületi Szellő utcai Óvoda, Általános Iskola, Egységes Gyógyped...

Teljes leírás

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: szakdolgozat
Nyelv:magyar
Megjelenés: 2020-05-19
Tárgyszavak:
Online elérés:http://hdl.handle.net/10831/51873?sublib=L_408
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!