A szóbeli szövegalkotási képesség vizsgálata az eltérő tantervű általános iskolába járó, enyhén értelmi fogyatékos tanulók körében
Szakdolgozatom célja egy manapság kevéssé kutatott terület vizsgálata a gyógypedagógiában: Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók szóbeli szövegalkotási képességének felmérése. A vizsgálatomban 35 gyermeket mértem fel. A méréseket a III. kerületi Szellő utcai Óvoda, Általános Iskola, Egységes Gyógyped...
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2020-05-19
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/51873?sublib=L_408 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|