Ness, S. A. (. (2013). The relationship between motivation, self-efficacy and foreign language anxiety: An investigation of non-native English teachers = A motiváció, az önhatékonyság és az idegennyelvi-szorongás kapcsolata : nem anyanyelvű tanárok vizsgálata. Budapest : ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet.
Chicago Style CitationNess, Simon Andrew (1973-). The Relationship between Motivation, Self-efficacy and Foreign Language Anxiety: An Investigation of Non-native English Teachers = A Motiváció, Az önhatékonyság és Az Idegennyelvi-szorongás Kapcsolata : Nem Anyanyelvű Tanárok Vizsgálata. Budapest : ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet, 2013.
MLA CitationNess, Simon Andrew (1973-). The Relationship between Motivation, Self-efficacy and Foreign Language Anxiety: An Investigation of Non-native English Teachers = A Motiváció, Az önhatékonyság és Az Idegennyelvi-szorongás Kapcsolata : Nem Anyanyelvű Tanárok Vizsgálata. Budapest : ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet, 2013.