Mónika, O. P., & Antal, T. (2002). A pedagógusszemélyiség összetevői: Pedagógusjelöltek nevelési attitűdjeinek, elképzelt szakmai énképének és a nevelői modellek hatásának vizsgálata. Budapest : ELTE PPK Pszichológiai Intézet.
Chicago Style CitationMónika, Oroszné Perger, and TémavezetőBugán Antal. A Pedagógusszemélyiség összetevői: Pedagógusjelöltek Nevelési Attitűdjeinek, Elképzelt Szakmai énképének és a Nevelői Modellek Hatásának Vizsgálata. Budapest : ELTE PPK Pszichológiai Intézet, 2002.
MLA CitationMónika, Oroszné Perger, and TémavezetőBugán Antal. A Pedagógusszemélyiség összetevői: Pedagógusjelöltek Nevelési Attitűdjeinek, Elképzelt Szakmai énképének és a Nevelői Modellek Hatásának Vizsgálata. Budapest : ELTE PPK Pszichológiai Intézet, 2002.