Katalin, G. K., & Miklós, T. (1999). Értékorientáció és a munkahelyi elégedettség kapcsolata telefonos ügyfélszolgálati dolgozóknál. Budapest : ELTE PPK Pszichológiai Intézet.
Chicago Style CitationKatalin, Gerákné Krasz, and TémavezetőAntalovits Miklós. Értékorientáció és a Munkahelyi Elégedettség Kapcsolata Telefonos ügyfélszolgálati Dolgozóknál. Budapest : ELTE PPK Pszichológiai Intézet, 1999.
MLA CitationKatalin, Gerákné Krasz, and TémavezetőAntalovits Miklós. Értékorientáció és a Munkahelyi Elégedettség Kapcsolata Telefonos ügyfélszolgálati Dolgozóknál. Budapest : ELTE PPK Pszichológiai Intézet, 1999.
Figyelmeztetés: Nem biztos, hogy ezek a forráshivatkozások 100%-ig pontosak.