1
2
3
Szerző: Kozma Tamás (szerk.), Kiss Virág Ágnes (szerk.), Jancsák Csaba (szerk.), Kéri Katalin (szerk.)
Megjelenés: 2015
Tárgyszavak:
“...Pedagógia általában...”Megjelenés: 2015
Ugrás a forráshoz
évkönyv
tanulmány
4
5
Szerző: Tier Noémi, B. (szerk.), Szabó Eszter (szerk.), Szegedi Eszter (riporter), Garai Katalin (riporter)
Megjelenés: 2019
Tárgyszavak:
“...Pedagógia általában...”Megjelenés: 2019
Ugrás a forráshoz
interjú
6
7
8
Szerző: Farkas Éva (1970-)
Megjelenés: 2018
Tárgyszavak:
“...tantárgy-pedagógia...”Megjelenés: 2018
Ugrás a forráshoz
módszertani segédlet
9
Szerző: Pusztai Gabriella (szerk.)
Megjelenés: 2011
Tárgyszavak:
“...pedagógia...”Megjelenés: 2011
Ugrás a forráshoz
tanulmány
10
Szerző: Juhász Orchidea (szerk.)
Megjelenés: 2020
Tárgyszavak:
“...tantárgy-pedagógia...”Megjelenés: 2020
Ugrás a forráshoz
tanulmány
11
Szerző: Juhász Orchidea (szerk.)
Megjelenés: 2020
Tárgyszavak:
“...tantárgy-pedagógia...”Megjelenés: 2020
Ugrás a forráshoz
tanulmány
12
Szerző: Bárdos Jenő (1945-)
Megjelenés: 2018
Tárgyszavak:
“...tantárgy-pedagógia...”Megjelenés: 2018
Ugrás a forráshoz
Ugrás a forráshoz
tankönyv
egyetemi/főiskolai jegyzet
módszertani segédlet
13
14
Szerző: Kovácsné Tóth Tímea (szerk.)
Megjelenés: 2019
Tárgyszavak:
“...tantárgy-pedagógia...”Megjelenés: 2019
Ugrás a forráshoz
konferencia előadás
15
Szerző: Kovácsné Tóth Tímea (szerk.)
Megjelenés: 2020
Tárgyszavak:
“...tantárgy-pedagógia...”Megjelenés: 2020
Ugrás a forráshoz
konferencia előadás
16
Szerző: Kovácsné Tóth Tímea (szerk.)
Megjelenés: 2019
Tárgyszavak:
“...tantárgy-pedagógia...”Megjelenés: 2019
Ugrás a forráshoz
konferenciakiadvány
17
Szerző: Kovácsné Tóth Tímea (szerk.)
Megjelenés: 2018
Tárgyszavak:
“...tantárgy-pedagógia...”Megjelenés: 2018
Ugrás a forráshoz
konferenciakiadvány
18
Szerző: Zivuska Jenő (1876-1926)
Megjelenés: 2022
Tárgyszavak:
“...pedagógia -- Magyarország...”Megjelenés: 2022
Ugrás a forráshoz
Ugrás a forráshoz
tanulmány
19
20
Szerző: Fizel Natasa (szerk.)
Megjelenés: 2016
Tárgyszavak:
“...pedagógia...”Megjelenés: 2016
Ugrás a forráshoz
tanulmány