School-university partnership in teacher education in Myanmar

Legal Note: A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: dissertation
Language:English
Published: 2022
Subjects:
Online Access:https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=26170
http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2022.264
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
LEADER ntm a22 c 4500
001 001138936
005 20250107141936.0
008 240220s2022 hu a frm 000 0 eng d
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a eng 
100 1 |a Thant, Sin Khin Khin 
245 1 0 |a School-university partnership in teacher education in Myanmar  |c [készítette] Khin Khin Thant Sin‏ ; supervisor Halász Gábor 
260 |c 2022 
300 |a 275 fol.  |b ill.  |c 30 cm 
500 |a Olvasási képességet érintő fogyatékossággal élő személy számára (is) használható dokumentum. 
502 |a PhD értekezés, Eötvös Loránd Tudományegyetem (Budapest), 2022 
504 |a Bibliogr.: fol. 238-252. 
540 |a A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. 
598 |a doktori disszertáció 
650 0 4 |a tanárképzés  |y 21. sz. 
650 0 4 |a tanárok  |x szakmai fejlesztés 
651 4 |a Burma 
653 |a doktori disszertáció 
700 1 |a Halász Gábor  |d 1952-  |e témavezető 
850 |a B2 
856 4 2 |y doktori.hu  |u https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=26170 
856 4 1 |u http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2022.264  |y teljes dokumentum