Szupertanulás

Saved in:
Bibliographic Details
Alternate Titles:Super learning (magyar)
Main Author:
Other Authors:
Format: Book
Language:Hungarian
Published: Budapest : Good Life Books, 2022
Subjects:
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id opac-EUL01-001103821
institution L_118
L_408
EUL01
spelling Hollins, Peter EUL10001122902 Y
Super learning magyar
Szupertanulás Peter Hollins ; [ford. Fehér Zsuzsanna]
Budapest Good Life Books 2022
234 p. 21 cm
Mielőtt konkrét ismeretekre tennénk szert, az adott tantárgy adatait és tényeit megtanulnánk, magát a tanulást kell elsajátítanunk. Ez a kijelentés, noha igen enigmatikusan hangzik, mégis, ha egy jól működő és tudatosan saját személyiségünkre kialakított tanulásmódszertani alappal bírunk, akkor maga a tanulás már gyerekjáték lesz. Azonban azt is be kell látni, hogy a mai magyar oktatásban erre nem esik olyan nagy hangsúly, az alaptanterv meghatározza az elvárt mennyiséget, a megtanulandó ismeretek sorát, a tanárok újabb és újabb metodikai elvek szerint taníthatnak, de a diákokat a legritkább esetben tanítják meg tanulni. A jelen kötet ezt a hiátust szeretné kitölteni, s rávezetni olvasóit, hogy tanulás egyrészt szórakoztató és hasznos, másrészt könnyebben megy, mint gondoltuk volna.*** Ehhez mindenekelőtt a tanulás hatékonyabb módszerét kell elsajátítanunk: ebben lesz segítségünkre Peter Hollins. Könyve révén fejleszthetjük a hatékonyságunkat, megtanulhatjuk a produktív időbeosztás lényegét, fejlődik a logikai készségünk, miközben figyelmünk is koncentráltabbá válik, ez elvezet a jobb munkához, a támogatóbb munkahelyi légkörhöz, az iskolai és a további sikerekhez. Emellett kitér a nyelvtanulás sajátos igényeire, a memóriafejlesztés lehetőségeire (hogyan tudunk a legeredményesebben magolni). Szóba kerül még a gamifikáció (a játszva tanulás), a jegyzetelés fontossága és sajátos módszertana, illetve az olvasás szintjei. A könyv hasznos tanácsok gyűjteményeként tanárok és diákok, valamint érdeklődő olvasók figyelmébe ajánlható. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
könyv
tanulásmódszertan EUL10000062209 Y
tanulás módszer EUL10000139053 Y
tanulási képesség fejlesztés EUL10000780706 Y
képességfejlesztés tanulás EUL10000760087 Y
Fehér Zsuzsanna 1969- ford. EUL10000690024 Y
EUL01
language Hungarian
format Book
author Hollins, Peter
spellingShingle Hollins, Peter
Szupertanulás
tanulásmódszertan
tanulás -- módszer
tanulási képesség -- fejlesztés
képességfejlesztés -- tanulás
author_facet Hollins, Peter
Fehér Zsuzsanna (1969-), ford.
author2 Fehér Zsuzsanna (1969-), ford.
author_sort Hollins, Peter
title Szupertanulás
title_short Szupertanulás
title_full Szupertanulás Peter Hollins ; [ford. Fehér Zsuzsanna]
title_fullStr Szupertanulás Peter Hollins ; [ford. Fehér Zsuzsanna]
title_full_unstemmed Szupertanulás Peter Hollins ; [ford. Fehér Zsuzsanna]
title_auth Szupertanulás
title_alt Super learning (magyar)
title_sort szupertanulas
publishDate 2022
publishDateSort 2022
physical 234 p. ; 21 cm
isbn 978-615-6455-12-3
callnumber-raw 005H-76
371 H 76
callnumber-search 005H-76
371 H 76
topic tanulásmódszertan
tanulás -- módszer
tanulási képesség -- fejlesztés
képességfejlesztés -- tanulás
topic_facet tanulásmódszertan
tanulás -- módszer
tanulási képesség -- fejlesztés
képességfejlesztés -- tanulás
tanulásmódszertan
tanulás
tanulási képesség
képességfejlesztés
módszer
fejlesztés
illustrated Not Illustrated
first_indexed 2024-10-21T09:32:30Z
last_indexed 2024-10-21T09:40:10Z
recordtype opac
publisher Budapest : Good Life Books
_version_ 1813508428662833152
score 13,387762
generalnotes Mielőtt konkrét ismeretekre tennénk szert, az adott tantárgy adatait és tényeit megtanulnánk, magát a tanulást kell elsajátítanunk. Ez a kijelentés, noha igen enigmatikusan hangzik, mégis, ha egy jól működő és tudatosan saját személyiségünkre kialakított tanulásmódszertani alappal bírunk, akkor maga a tanulás már gyerekjáték lesz. Azonban azt is be kell látni, hogy a mai magyar oktatásban erre nem esik olyan nagy hangsúly, az alaptanterv meghatározza az elvárt mennyiséget, a megtanulandó ismeretek sorát, a tanárok újabb és újabb metodikai elvek szerint taníthatnak, de a diákokat a legritkább esetben tanítják meg tanulni. A jelen kötet ezt a hiátust szeretné kitölteni, s rávezetni olvasóit, hogy tanulás egyrészt szórakoztató és hasznos, másrészt könnyebben megy, mint gondoltuk volna.*** Ehhez mindenekelőtt a tanulás hatékonyabb módszerét kell elsajátítanunk: ebben lesz segítségünkre Peter Hollins. Könyve révén fejleszthetjük a hatékonyságunkat, megtanulhatjuk a produktív időbeosztás lényegét, fejlődik a logikai készségünk, miközben figyelmünk is koncentráltabbá válik, ez elvezet a jobb munkához, a támogatóbb munkahelyi légkörhöz, az iskolai és a további sikerekhez. Emellett kitér a nyelvtanulás sajátos igényeire, a memóriafejlesztés lehetőségeire (hogyan tudunk a legeredményesebben magolni). Szóba kerül még a gamifikáció (a játszva tanulás), a jegyzetelés fontossága és sajátos módszertana, illetve az olvasás szintjei. A könyv hasznos tanácsok gyűjteményeként tanárok és diákok, valamint érdeklődő olvasók figyelmébe ajánlható. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"