The influence of attitudes, selves and culture in motivating Kurdish learners to learn English
Jogi megjegyzés: A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | disszertáció |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=22553 http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2020.186 http://hdl.handle.net/10831/58195 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
An empirical study on individual differences of chinese students at Hungarian Universities : english learning motivation, strategies and autonomy in a study abroad context
Szerző: Guo, Xinhua
Megjelenés: (2020) -
Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development : a cognitive and interactionist approach
Szerző: Gu, Shanshan, szerző
Megjelenés: (2018) -
Élőnyelvi diskurzusok elemzése és felhasználásának lehetőségei a magyar mint idegen nyelv oktatásában
Szerző: Bencze Norbert
Megjelenés: (2023) -
Attitudinal evaluation in Chinese university students’ English writing : a contrastive perspective
Szerző: Liu, Xinghua, szerző
Megjelenés: (2018) -
Magyar nyelvmester : magyar mint idegen nyelvi és hungarológiai alapismeretek
Megjelenés: (2006)