An empirical study on individual differences of chinese students at Hungarian Universities : english learning motivation, strategies and autonomy in a study abroad context

Legal Note: A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: dissertation
Language:English
Published: 2020
Subjects:
Online Access:https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=21747
http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2020.076
http://hdl.handle.net/10831/51728
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
LEADER ntm a22 c 4500
001 001038081
005 20210908123919.0
008 210701s2020 hu a frm 000 0 eng d
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a eng 
100 1 |a Guo, Xinhua 
245 1 0 |a An empirical study on individual differences of chinese students at Hungarian Universities  |b english learning motivation, strategies and autonomy in a study abroad context  |c [készítette] Xinhua Guo ; supervisor Albert Ágnes 
260 |c 2020 
300 |a 221 p.  |b ill.  |c 30 cm 
502 |a PhD értekezés, Eötvös Loránd Tudományegyetem (Budapest), 2020 
504 |a Bibliogr.: p.182-211. 
540 |a A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. 
598 |a doktori disszertáció 
500 |a Olvasási képességet érintő fogyatékossággal élő személy számára (is) használható dokumentum. 
650 0 4 |a nyelvtanulás  |z angol 
650 0 4 |a angol nyelv mint idegen nyelv  |x tanulás és tanítás 
650 0 4 |a alkalmazott nyelvészet 
653 |a doktori disszertáció 
700 1 |a Albert Ágnes  |d 1974-  |e témavezető 
850 |a B2 
856 4 2 |u https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=21747  |y doktori.hu 
856 4 2 |u http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2020.076  |y teljes dokumentum 
856 4 2 |z Digitális változat  |u http://hdl.handle.net/10831/51728