Memory mosaics : researching teacher professional learning through artful memory-work
Mentés helye:
Testületi szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer,
2019
|
Kiadás: | 1st ed. 2019. |
Sorozat: | Studies in arts-based educational research, ISSN 2364-8376 ; 2. |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doi.org/10.1007/978-3-319-97106-3 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
Re-imagining the Art School : Paragogy and Artistic Learning
Szerző: Mulholland, Neil
Megjelenés: (2019) -
Dynamic perspectives on creativity : new directions for theory, research, and practice in education
Megjelenés: (2019) -
The Paradox of Creativity in Art Education : Bourdieu and Socio-cultural Practice
Szerző: Thomas, Kerry
Megjelenés: (2019) -
Education and Theatres : Beyond the Four Walls
Megjelenés: (2019) -
Art, Excess, and Education : Historical and Discursive Contexts
Megjelenés: (2019)