The Paradox of Creativity in Art Education : Bourdieu and Socio-cultural Practice
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Pivot,
2019
|
Kiadás: | 1st ed. 2019 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://doi.org/10.1007/978-3-030-21366-4 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
Dynamic perspectives on creativity : new directions for theory, research, and practice in education
Megjelenés: (2019) -
Creativity under duress in education? : resistive theories, practices, and actions
Megjelenés: (2019) -
Art, Excess, and Education : Historical and Discursive Contexts
Megjelenés: (2019) -
Mobile Media In and Outside of the Art Classroom : Attending to Identity, Spatiality, and Materiality
Megjelenés: (2019) -
Art and Soul: Rudolf Steiner, Interdisciplinary Art and Education
Megjelenés: (2019)