Understanding the impact of INSET on teacher change in China
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Singapore : Springer Singapore : Imprint: Palgrave Pivot,
2019
|
Kiadás: | 1st ed. 2019. |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doi.org/10.1007/978-981-13-3311-8 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
Enacted personal professional learning : re-thinking teacher expertise with story-telling and problematics
Szerző: Patterson, Carmel, szerző
Megjelenés: (2019) -
Reflective Practice in Teaching : Pre-service Teachers and the Lens of Life Experience
Megjelenés: (2019) -
Teacher quality, professional learning and policy : recognising, rewarding and developing teacher expertise
Szerző: Forde, Christine, szerző
Megjelenés: (2019) -
Personalising learning in teacher education
Szerző: Jones, Mellita, szerző
Megjelenés: (2018) -
Professional Support Beyond Initial Teacher Education : Pedagogical Discernment and the Influence of Out-of-Field Teaching Practices
Szerző: Du Plessis, Anna Elizabeth
Megjelenés: (2019)