Towards an Ontology of Teaching : Thing-centred Pedagogy, Affirmation and Love for the World
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Közreműködő(k): | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Cham : Springer International Publishing : Imprint Springer,
2019
|
Kiadás: | 1st ed. 2019 |
Sorozat: | Contemporary Philosophies and Theories in Education,, ISSN 2214-9759 ; ; 11 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://doi.org/10.1007/978-3-030-16003-6 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Online elérés
http://doi.org/10.1007/978-3-030-16003-6BGGYK Könyvtára
Jelzet: | Leltári szám: | Gyűjtemény: | Státusz: |
---|---|---|---|
370 V 93 | 76335 | Nem kölcsönözhető |