A tanító-tanuló szervezet szinergiáinak modell- és hatékonyság-vizsgálata : a tudás-szerzés szervezeti kontextusa és pozitív pszichológiai modellje
Jogi megjegyzés: A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | disszertáció |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2017
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/40624 http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2017.210 https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=17633 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Online elérés
http://hdl.handle.net/10831/40624http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2017.210
https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=17633
Egyetemi Könyvtár és Levéltár
Jelzet: | Leltári szám: | Gyűjtemény: | Státusz: |
---|---|---|---|
Kd14360 | RD41054 | Olvasóterem_zárt | Nem kölcsönözhető |