Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development : a cognitive and interactionist approach

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer, 2018
Tárgyszavak:
Online elérés:https://doi.org/10.1007/978-981-10-6835-5
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000978275
collection e-book
institution L_118
EUL01
spelling Gu, Shanshan szerző
Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach by Shanshan Gu
Singapore Springer Singapore Imprint: Springer 2018
XIV, 156 p. ill., részben színes ; online forrás
szöveg txt rdacontent
számítógépes c rdamedia
távoli hozzáférés cr rdacarrier
szövegfájl PDF rda
This book provides readers a better understanding of the interaction-learning relationship in the English as a Foreign Language (EFL) context. It introduces theories on input, output, and learners’ internal mechanisms, and presents the pedagogical implications of how to adapt focus-on-form instruction in Chinese EFL classrooms. As such, it will be of particular interest to those readers who want to explore the relationship between interaction and language acquisition.
Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811068348
Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők.
könyv
e-book
Applied linguistics
Language and languages
nyelvtanulás angol
angol nyelv mint idegen nyelv tanulás és tanítás
alkalmazott nyelvészet
elektronikus könyv
SpringerLink (Online service) közreadó testület
Online változat https://doi.org/10.1007/978-981-10-6835-5
EUL01
language English
format Book
author Gu, Shanshan, szerző
spellingShingle Gu, Shanshan, szerző
Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development : a cognitive and interactionist approach
Applied linguistics
Language and languages
nyelvtanulás -- angol
angol nyelv mint idegen nyelv -- tanulás és tanítás
alkalmazott nyelvészet
elektronikus könyv
author_facet Gu, Shanshan, szerző
SpringerLink (Online service), közreadó testület
author_corporate SpringerLink (Online service), közreadó testület
author_sort Gu, Shanshan
title Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development : a cognitive and interactionist approach
title_sub a cognitive and interactionist approach
title_short Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development
title_full Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach by Shanshan Gu
title_fullStr Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach by Shanshan Gu
title_full_unstemmed Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach by Shanshan Gu
title_auth Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach
title_sort interaction process and chinese efl learners proficiency development a cognitive and interactionist approach
publishDate 2018
publishDateSort 2018
physical XIV, 156 p. : ill., részben színes ; online forrás
isbn 978-981-10-6835-5
callnumber-first P - Language and Literature
callnumber-subject P - Philology and Linguistics
callnumber-label P129-138
callnumber-raw E-1417
callnumber-search E-1417
topic Applied linguistics
Language and languages
nyelvtanulás -- angol
angol nyelv mint idegen nyelv -- tanulás és tanítás
alkalmazott nyelvészet
elektronikus könyv
topic_facet Applied linguistics
Language and languages
nyelvtanulás -- angol
angol nyelv mint idegen nyelv -- tanulás és tanítás
alkalmazott nyelvészet
elektronikus könyv
Applied linguistics
Language and languages
nyelvtanulás
angol nyelv mint idegen nyelv
alkalmazott nyelvészet
tanulás és tanítás
url https://doi.org/10.1007/978-981-10-6835-5
illustrated Illustrated
dewey-hundreds 400 - Language
dewey-tens 410 - Linguistics
dewey-ones 410 - Linguistics
dewey-full 410
dewey-sort 3410
dewey-raw 410
dewey-search 410
first_indexed 2023-12-27T17:44:04Z
last_indexed 2023-12-30T20:34:43Z
recordtype opac
publisher Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer
_version_ 1786736683033559041
score 13,362223
generalnotes This book provides readers a better understanding of the interaction-learning relationship in the English as a Foreign Language (EFL) context. It introduces theories on input, output, and learners’ internal mechanisms, and presents the pedagogical implications of how to adapt focus-on-form instruction in Chinese EFL classrooms. As such, it will be of particular interest to those readers who want to explore the relationship between interaction and language acquisition.