Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development : a cognitive and interactionist approach
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer,
2018
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doi.org/10.1007/978-981-10-6835-5 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000978275 |
---|---|
collection |
e-book |
institution |
L_118 EUL01 |
spelling |
Gu, Shanshan szerző Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach by Shanshan Gu Singapore Springer Singapore Imprint: Springer 2018 XIV, 156 p. ill., részben színes ; online forrás szöveg txt rdacontent számítógépes c rdamedia távoli hozzáférés cr rdacarrier szövegfájl PDF rda This book provides readers a better understanding of the interaction-learning relationship in the English as a Foreign Language (EFL) context. It introduces theories on input, output, and learners’ internal mechanisms, and presents the pedagogical implications of how to adapt focus-on-form instruction in Chinese EFL classrooms. As such, it will be of particular interest to those readers who want to explore the relationship between interaction and language acquisition. Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811068348 Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. könyv e-book Applied linguistics Language and languages nyelvtanulás angol angol nyelv mint idegen nyelv tanulás és tanítás alkalmazott nyelvészet elektronikus könyv SpringerLink (Online service) közreadó testület Online változat https://doi.org/10.1007/978-981-10-6835-5 EUL01 |
language |
English |
format |
Book |
author |
Gu, Shanshan, szerző |
spellingShingle |
Gu, Shanshan, szerző Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development : a cognitive and interactionist approach Applied linguistics Language and languages nyelvtanulás -- angol angol nyelv mint idegen nyelv -- tanulás és tanítás alkalmazott nyelvészet elektronikus könyv |
author_facet |
Gu, Shanshan, szerző SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author_corporate |
SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author_sort |
Gu, Shanshan |
title |
Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development : a cognitive and interactionist approach |
title_sub |
a cognitive and interactionist approach |
title_short |
Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development |
title_full |
Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach by Shanshan Gu |
title_fullStr |
Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach by Shanshan Gu |
title_full_unstemmed |
Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach by Shanshan Gu |
title_auth |
Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development a cognitive and interactionist approach |
title_sort |
interaction process and chinese efl learners proficiency development a cognitive and interactionist approach |
publishDate |
2018 |
publishDateSort |
2018 |
physical |
XIV, 156 p. : ill., részben színes ; online forrás |
isbn |
978-981-10-6835-5 |
callnumber-first |
P - Language and Literature |
callnumber-subject |
P - Philology and Linguistics |
callnumber-label |
P129-138 |
callnumber-raw |
E-1417 |
callnumber-search |
E-1417 |
topic |
Applied linguistics Language and languages nyelvtanulás -- angol angol nyelv mint idegen nyelv -- tanulás és tanítás alkalmazott nyelvészet elektronikus könyv |
topic_facet |
Applied linguistics Language and languages nyelvtanulás -- angol angol nyelv mint idegen nyelv -- tanulás és tanítás alkalmazott nyelvészet elektronikus könyv Applied linguistics Language and languages nyelvtanulás angol nyelv mint idegen nyelv alkalmazott nyelvészet tanulás és tanítás |
url |
https://doi.org/10.1007/978-981-10-6835-5 |
illustrated |
Illustrated |
dewey-hundreds |
400 - Language |
dewey-tens |
410 - Linguistics |
dewey-ones |
410 - Linguistics |
dewey-full |
410 |
dewey-sort |
3410 |
dewey-raw |
410 |
dewey-search |
410 |
first_indexed |
2023-12-27T17:44:04Z |
last_indexed |
2023-12-30T20:34:43Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer |
_version_ |
1786736683033559041 |
score |
13,362223 |
generalnotes |
This book provides readers a better understanding of the interaction-learning relationship in the English as a Foreign Language (EFL) context. It introduces theories on input, output, and learners’ internal mechanisms, and presents the pedagogical implications of how to adapt focus-on-form instruction in Chinese EFL classrooms. As such, it will be of particular interest to those readers who want to explore the relationship between interaction and language acquisition. |