Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development : a cognitive and interactionist approach

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer, 2018
Tárgyszavak:
Online elérés:https://doi.org/10.1007/978-981-10-6835-5
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
Részletes adatok
Megjegyzés:This book provides readers a better understanding of the interaction-learning relationship in the English as a Foreign Language (EFL) context. It introduces theories on input, output, and learners’ internal mechanisms, and presents the pedagogical implications of how to adapt focus-on-form instruction in Chinese EFL classrooms. As such, it will be of particular interest to those readers who want to explore the relationship between interaction and language acquisition.
Fizikai leírás:XIV, 156 p. : ill., részben színes ; online forrás
ISBN:978-981-10-6835-5