Interaction process and Chinese EFL learners’ proficiency development : a cognitive and interactionist approach
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer,
2018
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doi.org/10.1007/978-981-10-6835-5 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Megjegyzés: | This book provides readers a better understanding of the interaction-learning relationship in the English as a Foreign Language (EFL) context. It introduces theories on input, output, and learners’ internal mechanisms, and presents the pedagogical implications of how to adapt focus-on-form instruction in Chinese EFL classrooms. As such, it will be of particular interest to those readers who want to explore the relationship between interaction and language acquisition. |
---|---|
Fizikai leírás: | XIV, 156 p. : ill., részben színes ; online forrás |
ISBN: | 978-981-10-6835-5 |