Authentic learning through advances in technologies

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:1st ed. 2018
Sorozat:Lecture notes in educational technology, ISSN 2196-4963
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-981-10-5930-8
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000976613
005 20200521115106.0
007 cr nn 008mamaa
008 191003s2018 si a s 000 0 eng d
020 |a 978-981-10-5930-8 
024 7 |a 10.1007/978-981-10-5930-8  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a LC8-6691 
082 0 4 |a 371.33  |2 23 
245 0 0 |a Authentic learning through advances in technologies  |c edited by Ting-Wen Chang, Ronghuai Huang, Kinshuk 
250 |a 1st ed. 2018 
260 |a Singapore  |b Springer Singapore  |b Imprint: Springer  |c 2018 
300 |a VI, 216 p.  |b ill., részben színes ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
490 1 |a Lecture notes in educational technology  |x 2196-4963 
505 0 |a Improving Learner Experience in Authentic Learning -- Analysing performance in authentic digital scenarios -- Interactive Electronic Book for Authentic Learning -- Use of the Collaboration Authentic Learning Technology/Tool Mediation framework to address the theory-praxis gap -- Mobilized Science Lessons in a Seamless Learning Environment: A Meta-Evaluation of the Learning Design -- Supporting reflective lesson planning based on inquiry learning analytics for facilitating students’ problem solving competence development: the inspiring science education tools -- Kaleidoscopic Course: The Concept, Design, and Implementation of the Flipped Classroom -- Future Trends of Designing Learning in the Global Context: Recalling and applying lessons learned. 
520 |a This book introduces the advanced technologies used for authentic learning, an educational term that refers to a variety of techniques focusing on how students apply the skills and knowledge acquired in school in real-world situations. In the meanwhile, it presents the latest trends and future developments in learning design, learning environment and assessment for authentic learning using advances in technology, this book discusses how technology supports authentic learning and what makes it effective. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811059292 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811059315 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811355271 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 |a Education 
650 0 4 |a oktatástervezés  |x módszer 
650 0 4 |a oktatástechnológia  |x tanítási óra 
650 0 4 |a digitális társadalom  |x neveléstudomány  |2 ELTE 
650 0 4 |a infokommunikációs technológia  |x oktatás 
650 0 4 |a digitális kompetencia  |x oktatás 
650 0 4 |a digitális taneszközök  |x oktatástechnika 
650 0 4 |a természettudományok  |x oktatás 
653 |a elektronikus könyv 
700 1 |a Chang, Ting-Wen  |e szerkesztő 
700 1 |a Huang, Ronghuai  |e szerkesztő 
700 1 |a Kinshuk  |e szerkesztő 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
830 0 |a Lecture notes in educational technology 
856 4 0 |y Online változat  |u http://doi.org/10.1007/978-981-10-5930-8 
850 |a B2 
264 1 |a Singapore  |b Springer Singapore  |b Imprint: Springer  |c 2018