Web-Based Learning : Design, Implementation and Evaluation

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:2nd ed. 2018
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-319-67840-5
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000976605
collection e-book
institution L_408
EUL01
spelling Davidson-Shivers, Gayle V. szerző
Web-Based Learning Design, Implementation and Evaluation by Gayle V. Davidson-Shivers, Karen L. Rasmussen, Patrick R. Lowenthal
2nd ed. 2018
Cham Springer International Publishing Imprint: Springer 2018
XXIV, 387 p. ill., részben színes ; online forrás
szöveg txt rdacontent
számítógépes c rdamedia
távoli hozzáférés cr rdacarrier
szövegfájl PDF rda
Part I. Introduction to Online Learning, Communities and Instructional Design -- Chapter 1.Overview of Online Instruction and Learning Environments and Communities -- Chapter 2.Foundations of Online Learning and Instructional Design -- Part II. The WBID Model for Creating an Online Community of Learners -- Chapter 3.Analysis: Considering Outcomes, Context, and Learners -- Chapter 4. Analysis: Considering the Instructional Content for Online Instruction -- Chapter 5.Planning the Evaluation of Online Instruction -- Chapter 6. Concurrent Design: Preplanning and Design Tasks -- Chapter 7. Concurrent Design: Instructional and Motivational Strategy Planning -- Chapter 8.Concurrent Design: Putting Design Plans into Development Action -- Part III. Implementation and Evaluation of Online Instruction -- Chapter 9.Implementation: Establishing a Sense of Community -- Chapter 10. Conducting Summative Evaluation and Research: The Final Stage.
This second edition is a practical, easy-to-read resource on web-based learning. The book ably and clearly equips readers with strategies for designing effective online courses, creating communities of web-based learners, and implementing and evaluating based on an instructional design framework. Case example, case studies, and discussion questions extend readers skills, inspire discussion, and encourage readers to explore the trends and issues related to online instructional design and delivery.
Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319678399
Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319678412
Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319884950
Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők.
könyv
e-book
Education
oktatástervezés módszer
online oktatás
oktatástechnika informatika
oktatási módszerek számítástechnika
infokommunikációs technológia oktatás
virtuális környezet oktatás
tanítás és tanulás információs társadalom
digitális társadalom neveléstudomány ELTE
elektronikus könyv
Rasmussen, Karen L. szerző
Lowenthal, Patrick R. szerző
SpringerLink (Online service) közreadó testület
Online változat http://doi.org/10.1007/978-3-319-67840-5
EUL01
language English
format Book
author Davidson-Shivers, Gayle V., szerző
spellingShingle Davidson-Shivers, Gayle V., szerző
Web-Based Learning : Design, Implementation and Evaluation
Education
oktatástervezés -- módszer
online oktatás
oktatástechnika -- informatika
oktatási módszerek -- számítástechnika
infokommunikációs technológia -- oktatás
virtuális környezet -- oktatás
tanítás és tanulás -- információs társadalom
digitális társadalom -- neveléstudomány -- ELTE
elektronikus könyv
author_facet Davidson-Shivers, Gayle V., szerző
Rasmussen, Karen L., szerző
Lowenthal, Patrick R., szerző
SpringerLink (Online service), közreadó testület
author2 Rasmussen, Karen L., szerző
Lowenthal, Patrick R., szerző
author_corporate SpringerLink (Online service), közreadó testület
author_sort Davidson-Shivers, Gayle V.
title Web-Based Learning : Design, Implementation and Evaluation
title_sub Design, Implementation and Evaluation
title_short Web-Based Learning
title_full Web-Based Learning Design, Implementation and Evaluation by Gayle V. Davidson-Shivers, Karen L. Rasmussen, Patrick R. Lowenthal
title_fullStr Web-Based Learning Design, Implementation and Evaluation by Gayle V. Davidson-Shivers, Karen L. Rasmussen, Patrick R. Lowenthal
title_full_unstemmed Web-Based Learning Design, Implementation and Evaluation by Gayle V. Davidson-Shivers, Karen L. Rasmussen, Patrick R. Lowenthal
title_auth Web-Based Learning Design, Implementation and Evaluation
title_sort web based learning design implementation and evaluation
publishDate 2018
publishDateSort 2018
physical XXIV, 387 p. : ill., részben színes ; online forrás
edition 2nd ed. 2018
isbn 978-3-319-67840-5
callnumber-first L - Education
callnumber-subject LC - Social Aspects of Education
callnumber-label LC8-6691
callnumber-raw 371 D 31
callnumber-search 371 D 31
topic Education
oktatástervezés -- módszer
online oktatás
oktatástechnika -- informatika
oktatási módszerek -- számítástechnika
infokommunikációs technológia -- oktatás
virtuális környezet -- oktatás
tanítás és tanulás -- információs társadalom
digitális társadalom -- neveléstudomány -- ELTE
elektronikus könyv
topic_facet Education
oktatástervezés -- módszer
online oktatás
oktatástechnika -- informatika
oktatási módszerek -- számítástechnika
infokommunikációs technológia -- oktatás
virtuális környezet -- oktatás
tanítás és tanulás -- információs társadalom
digitális társadalom -- neveléstudomány -- ELTE
elektronikus könyv
Education
oktatástervezés
online oktatás
oktatástechnika
oktatási módszerek
infokommunikációs technológia
virtuális környezet
tanítás és tanulás
digitális társadalom
módszer
informatika
számítástechnika
oktatás
információs társadalom
neveléstudomány
url http://doi.org/10.1007/978-3-319-67840-5
illustrated Illustrated
dewey-hundreds 300 - Social sciences
dewey-tens 370 - Education
dewey-ones 371 - Schools & their activities; special education
dewey-full 371.33
dewey-sort 3371.33
dewey-raw 371.33
dewey-search 371.33
first_indexed 2023-12-26T23:18:51Z
last_indexed 2023-12-29T19:19:17Z
recordtype opac
publisher Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer
_version_ 1786641341008052227
score 13,366552
generalnotes This second edition is a practical, easy-to-read resource on web-based learning. The book ably and clearly equips readers with strategies for designing effective online courses, creating communities of web-based learners, and implementing and evaluating based on an instructional design framework. Case example, case studies, and discussion questions extend readers skills, inspire discussion, and encourage readers to explore the trends and issues related to online instructional design and delivery.