Pedagogies in the Flesh : Case Studies on the Embodiment of Sociocultural Differences in Education
Mentés helye:
Testületi szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan,
2018
|
Kiadás: | 1st ed. 2018 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://doi.org/10.1007/978-3-319-59599-3 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000976321 |
---|---|
collection |
e-book |
institution |
L_408 EUL01 |
spelling |
Pedagogies in the Flesh Case Studies on the Embodiment of Sociocultural Differences in Education edited by Sarah Travis, Amelia M. Kraehe, Emily J. Hood, Tyson E. Lewis 1st ed. 2018 Cham Springer International Publishing Imprint: Palgrave Macmillan 2018 XXV, 220 p. ill. színes ; online forrás szöveg txt rdacontent számítógépes c rdamedia távoli hozzáférés cr rdacarrier szövegfájl PDF rda This book presents a collection of vivid, theoretically informed descriptions of flashpoints––educational moments when the implicit sociocultural knowledge carried in the body becomes a salient feature of experience. The flashpoints will ignite critical reflection and dialogue about the formation of the self, identity, and social inequality on the level of the preconscious body. Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319595986 Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319596006 Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319866604 Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. könyv e-book Educational psychology nevelésszociológia társadalmi egyenlőtlenség kulturális különbségek előítélet elleni nevelés diszkrimináció társadalmi egyenlőtlenség szociokulturális környezet pszichológia szociálpszichológia esettanulmányok elektronikus könyv Travis, Sarah szerkesztő Kraehe, Amelia M. szerkesztő Hood, Emily J. szerkesztő Lewis, Tyson E. szerkesztő SpringerLink (Online service) közreadó testület Online változat http://doi.org/10.1007/978-3-319-59599-3 EUL01 |
language |
English |
format |
Book |
author2 |
Travis, Sarah, szerkesztő Kraehe, Amelia M., szerkesztő Hood, Emily J., szerkesztő Lewis, Tyson E., szerkesztő |
author_facet |
Travis, Sarah, szerkesztő Kraehe, Amelia M., szerkesztő Hood, Emily J., szerkesztő Lewis, Tyson E., szerkesztő SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author_corporate |
SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author_sort |
Travis, Sarah |
title |
Pedagogies in the Flesh : Case Studies on the Embodiment of Sociocultural Differences in Education |
spellingShingle |
Pedagogies in the Flesh : Case Studies on the Embodiment of Sociocultural Differences in Education Educational psychology nevelésszociológia -- társadalmi egyenlőtlenség kulturális különbségek előítélet elleni nevelés diszkrimináció társadalmi egyenlőtlenség szociokulturális környezet -- pszichológia szociálpszichológia -- esettanulmányok elektronikus könyv |
title_sub |
Case Studies on the Embodiment of Sociocultural Differences in Education |
title_short |
Pedagogies in the Flesh |
title_full |
Pedagogies in the Flesh Case Studies on the Embodiment of Sociocultural Differences in Education edited by Sarah Travis, Amelia M. Kraehe, Emily J. Hood, Tyson E. Lewis |
title_fullStr |
Pedagogies in the Flesh Case Studies on the Embodiment of Sociocultural Differences in Education edited by Sarah Travis, Amelia M. Kraehe, Emily J. Hood, Tyson E. Lewis |
title_full_unstemmed |
Pedagogies in the Flesh Case Studies on the Embodiment of Sociocultural Differences in Education edited by Sarah Travis, Amelia M. Kraehe, Emily J. Hood, Tyson E. Lewis |
title_auth |
Pedagogies in the Flesh Case Studies on the Embodiment of Sociocultural Differences in Education |
title_sort |
pedagogies in the flesh case studies on the embodiment of sociocultural differences in education |
publishDate |
2018 |
publishDateSort |
2018 |
physical |
XXV, 220 p. : ill. színes ; online forrás |
edition |
1st ed. 2018 |
isbn |
978-3-319-59599-3 |
callnumber-first |
N - Fine Arts |
callnumber-subject |
NX - Arts in General |
callnumber-label |
NX280-410 |
callnumber-raw |
370 P 52 |
callnumber-search |
370 P 52 |
topic |
Educational psychology nevelésszociológia -- társadalmi egyenlőtlenség kulturális különbségek előítélet elleni nevelés diszkrimináció társadalmi egyenlőtlenség szociokulturális környezet -- pszichológia szociálpszichológia -- esettanulmányok elektronikus könyv |
topic_facet |
Educational psychology nevelésszociológia -- társadalmi egyenlőtlenség kulturális különbségek előítélet elleni nevelés diszkrimináció társadalmi egyenlőtlenség szociokulturális környezet -- pszichológia szociálpszichológia -- esettanulmányok elektronikus könyv Educational psychology nevelésszociológia kulturális különbségek előítélet elleni nevelés diszkrimináció társadalmi egyenlőtlenség szociokulturális környezet szociálpszichológia pszichológia esettanulmányok |
url |
http://doi.org/10.1007/978-3-319-59599-3 |
illustrated |
Illustrated |
dewey-hundreds |
700 - Arts & recreation |
dewey-tens |
700 - Arts |
dewey-ones |
700 - The arts; fine & decorative arts |
dewey-full |
700.71 |
dewey-sort |
3700.71 |
dewey-raw |
700.71 |
dewey-search |
700.71 |
first_indexed |
2023-12-26T23:18:28Z |
last_indexed |
2023-12-29T19:19:17Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan |
_version_ |
1786641340675653636 |
score |
13,366389 |
generalnotes |
This book presents a collection of vivid, theoretically informed descriptions of flashpoints––educational moments when the implicit sociocultural knowledge carried in the body becomes a salient feature of experience. The flashpoints will ignite critical reflection and dialogue about the formation of the self, identity, and social inequality on the level of the preconscious body. |