The natural world and science education in the United States
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Közreműködő(k): | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan,
2018
|
Kiadás: | 1st ed. 2018. |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doi.org/10.1007/978-3-319-76186-2 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | nam a22 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000976054 | ||
005 | 20200710095715.0 | ||
007 | cr nn 008mamaa | ||
008 | 180404s2018 sz a sb |001 0|eng d | ||
020 | |a 978-3-319-76186-2 | ||
024 | 7 | |a 10.1007/978-3-319-76186-2 |2 doi | |
040 | |a Springer |b hun |c ELTE | ||
041 | 0 | |a eng | |
050 | 4 | |a LB2806.15 | |
082 | 0 | 4 | |a 375 |2 23 |
100 | 1 | |a Sharma, Ajay |e szerző | |
245 | 1 | 4 | |a The natural world and science education in the United States |c by Ajay Sharma, Cory Buxton |
250 | |a 1st ed. 2018. | ||
260 | |a Cham |b Springer International Publishing |b Imprint: Palgrave Macmillan |c 2018 | ||
300 | |a XI, 214 p. |b 15 ill. ; online forrás | ||
336 | |a szöveg |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a számítógépes |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a távoli hozzáférés |b cr |2 rdacarrier | ||
347 | |a szövegfájl |b PDF |2 rda | ||
504 | |a Bibliogr. a fejezetek végén | ||
505 | 0 | |a 1. Introduction -- 2. Evolving Views on the Nature of Nature -- 3. The Intended Curriculum: Locating Nature in the Science Standards -- 4. The Intended Curriculum: Nature as Represented in a Science Textbook -- 5. The Enacted Curriculum: Representations of Nature in Science Teaching -- 6. The Received Curriculum: Nature as Understood by Students -- 7. A Sustainability Science based Framework for Science Education. . | |
520 | |a This book focuses on the representation of nature in science education in schools in the United States. Given the importance of our relationship with the nonhuman world for the fate of our planet, this work gives special attention to the representation, instruction, and understanding of the relationship between the social and the natural world. It also proposes an alternative, sustainability science-based conceptual framework for ecology and environmental science topics in science education, which is compatible with the current social-ecological understanding of life in the Anthropocene epoch. | ||
580 | |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319761855 | ||
580 | |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319761879 | ||
580 | |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783030094249 | ||
506 | |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. | ||
598 | |a könyv | ||
595 | |a e-book | ||
650 | 0 | 4 | |a természettudományi tantárgyak |x tanítás és tanulás |
650 | 0 | 4 | |a természettudományi tantárgyak |x tanítás |z Egyesült Államok |
650 | 0 | |a Curriculum planning | |
650 | 0 | |a Science |x Study and teaching | |
650 | 0 | |a Early childhood education | |
653 | |a elektronikus könyv | ||
700 | 1 | |a Buxton, Cory |e szerző | |
710 | 2 | |a SpringerLink (Online service) |e közreadó testület | |
856 | 4 | 0 | |y Online változat |u https://doi.org/10.1007/978-3-319-76186-2 |
850 | |a B2 | ||
264 | 1 | |a Cham |b Springer International Publishing |b Imprint: Palgrave Macmillan |c 2018 |