The natural world and science education in the United States

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan, 2018
Kiadás:1st ed. 2018.
Tárgyszavak:
Online elérés:https://doi.org/10.1007/978-3-319-76186-2
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000976054
005 20200710095715.0
007 cr nn 008mamaa
008 180404s2018 sz a sb |001 0|eng d
020 |a 978-3-319-76186-2 
024 7 |a 10.1007/978-3-319-76186-2  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |c ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a LB2806.15 
082 0 4 |a 375  |2 23 
100 1 |a Sharma, Ajay  |e szerző 
245 1 4 |a The natural world and science education in the United States  |c by Ajay Sharma, Cory Buxton 
250 |a 1st ed. 2018. 
260 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Palgrave Macmillan  |c 2018 
300 |a XI, 214 p.  |b 15 ill. ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
504 |a Bibliogr. a fejezetek végén 
505 0 |a 1. Introduction -- 2. Evolving Views on the Nature of Nature -- 3. The Intended Curriculum: Locating Nature in the Science Standards -- 4. The Intended Curriculum: Nature as Represented in a Science Textbook -- 5. The Enacted Curriculum: Representations of Nature in Science Teaching -- 6. The Received Curriculum: Nature as Understood by Students -- 7. A Sustainability Science based Framework for Science Education. . 
520 |a This book focuses on the representation of nature in science education in schools in the United States. Given the importance of our relationship with the nonhuman world for the fate of our planet, this work gives special attention to the representation, instruction, and understanding of the relationship between the social and the natural world. It also proposes an alternative, sustainability science-based conceptual framework for ecology and environmental science topics in science education, which is compatible with the current social-ecological understanding of life in the Anthropocene epoch. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319761855 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319761879 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783030094249 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 4 |a természettudományi tantárgyak  |x tanítás és tanulás 
650 0 4 |a természettudományi tantárgyak  |x tanítás  |z Egyesült Államok 
650 0 |a Curriculum planning 
650 0 |a Science  |x Study and teaching 
650 0 |a Early childhood education 
653 |a elektronikus könyv 
700 1 |a Buxton, Cory  |e szerző 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
856 4 0 |y Online változat  |u https://doi.org/10.1007/978-3-319-76186-2 
850 |a B2 
264 1 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Palgrave Macmillan  |c 2018