Technology and innovation in adult learning

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: San Francisco : A Wiley Brand, 2017
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000960404
institution L_135
EUL01
spelling King, Kathleen P.
Technology and innovation in adult learning Kathleen P. King
San Francisco A Wiley Brand [2017]
XIV, 288 p. ill. 24 cm
Bibliogr.: p. 255-280.
könyv
Adult learning
Educational technology
Educational innovations
felnőttoktatás
oktatástechnologia
innováció oktatástechnologia
EUL01
language English
format Book
author King, Kathleen P.
spellingShingle King, Kathleen P.
Technology and innovation in adult learning
Adult learning
Educational technology
Educational innovations
felnőttoktatás
oktatástechnologia
innováció -- oktatástechnologia
author_facet King, Kathleen P.
author_sort King, Kathleen P.
title Technology and innovation in adult learning
title_short Technology and innovation in adult learning
title_full Technology and innovation in adult learning Kathleen P. King
title_fullStr Technology and innovation in adult learning Kathleen P. King
title_full_unstemmed Technology and innovation in adult learning Kathleen P. King
title_auth Technology and innovation in adult learning
title_sort technology and innovation in adult learning
publishDate 2017
publishDateSort 2017
physical XIV, 288 p. : ill. ; 24 cm
isbn 9781119049616
callnumber-raw R-78428
callnumber-search R-78428
topic Adult learning
Educational technology
Educational innovations
felnőttoktatás
oktatástechnologia
innováció -- oktatástechnologia
topic_facet Adult learning
Educational technology
Educational innovations
felnőttoktatás
oktatástechnologia
innováció -- oktatástechnologia
Adult learning
Educational technology
Educational innovations
felnőttoktatás
oktatástechnologia
innováció
illustrated Illustrated
first_indexed 2023-12-26T21:52:50Z
last_indexed 2023-12-29T19:10:44Z
recordtype opac
publisher San Francisco : A Wiley Brand
_version_ 1786640801401405441
score 13,366634
bibliography Bibliogr.: p. 255-280.