Innovations in smart learning

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Singapore : Springer Singapore, 2017
Sorozat:Lecture notes in educational technology, ISSN 2196-4971
Tárgyszavak:
Online elérés:http://dx.doi.org/10.1007/978-981-10-2419-1
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000952128
005 20210204135123.0
007 cr nn 008mamaa
008 181101s2017 si adfo sb 000 0 eng d
020 |a 978-981-10-2419-1 
024 7 |a 10.1007/978-981-10-2419-1  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |c ELTE 
041 0 |a eng 
082 0 4 |a 371.33  |2 23 
245 0 0 |a Innovations in smart learning  |c eds. Elvira Popescu, Kinshuk, Mohamed Koutheair Khribi, Ronghuai Huang, Mohamed Jemni, Nian-Shing Chen, Demetrios G. Sampson 
260 |a Singapore  |b Springer Singapore  |c 2017 
300 |a XIV, 237 p., 68 ill., 57 színes ill.  |b online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
490 1 |a Lecture notes in educational technology  |x 2196-4971 
504 |a Bibliogr. a tanulmányok végén. 
520 2 |a The book aims to provide an archival forum for researchers, academics, practitioners, and industry professionals interested and/or engaged in the reform of the ways of teaching and learning through advancing current learning environments towards smart learning environments. It facilitates opportunities for discussions and constructive dialogue among various stakeholders on the limitations of existing learning environments, need for reform, innovative uses of emerging pedagogical approaches and technologies, and sharing and promotion of best practices, leading to the evolution, design and implementation of smart learning environments. The focus of the contributions in this book is on the interplay of pedagogy, technology and their fusion towards the advancement of smart learning environments. Various components of this interplay include but are not limited to: ● Pedagogy: learning paradigms, assessment paradigms, social factors, policy; ● Technology: emerging technologies, innovative uses of mature technologies, adoption, usability, standards, and emerging/new technological paradigms (open educational resources, cloud computing, etc.); ● Fusion of pedagogy and technology: transformation of curriculum, transformation of teaching behavior, transformation of administration, best practices of infusion, piloting of new ideas. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 978-981-10-2418-4, ISSN 2196-4963 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 0 |a Education 
650 1 0 |a Educational technology 
650 0 4 |a oktatástechnológia  |x intelligens tanulási környezet 
650 0 4 |a digitális eszközök  |x oktatás  |y 21. sz. 
653 |a elektronikus könyv 
700 1 |a Popescu, Elvira  |d 1981-  |e szerk.  |4 edt 
700 1 |a Kinshuk  |e szerk.  |4 edt 
700 1 |a Khribi, Mohamed Koutheair  |e szerk.  |4 edt 
700 1 |a Huang, Ronghuai  |e szerk.  |4 edt 
700 1 |a Jemni, Mohamed  |e szerk.  |4 edt 
700 1 |a Chen, Nian-Shing  |e szerk.  |4 edt 
700 1 |a Sampson, Demetrios G.  |e szerk.  |4 edt 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
830 0 |a Lecture Notes in Educational Technology 
856 4 0 |y Online változat  |u http://dx.doi.org/10.1007/978-981-10-2419-1 
850 |a B2 
264 1 |a Singapore :  |b Springer Singapore :  |b Imprint: Springer,  |c 2017.