Learning Games : The Science and Art of Development

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer, 2017
Sorozat:Advances in Game-Based Learning, ISSN 2567-8086
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-319-46829-7
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000951964
005 20200326161910.0
007 cr nn 008mamaa
008 170616s2017 gw a s 000 0 eng d
020 |a 978-3-319-46829-7 
024 7 |a 10.1007/978-3-319-46829-7  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
082 0 4 |a 371.33  |2 23 
100 1 |a Warren, Scott J.  |e szerző 
245 1 0 |a Learning Games  |b The Science and Art of Development  |c by Scott J. Warren, Greg Jones 
260 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Springer  |c 2017 
300 |a XVIII, 262 p.  |b ill., részben színes ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
490 1 |a Advances in Game-Based Learning  |x 2567-8086 
505 0 |a 1.Introduction -- 2.What Is (And Is Not) A Learning Game? -- 3.Why And How Can Games Influence Learning? -- 4.Ethical Challenges To The Design And Study Of Learning Games -- 5.Should I Really Use Or Design A Learning Game? -- 6.Some Tools For Learning Game Design – Game Engines, Virtual Worlds, And Transmedia -- 7.Three Approaches To Designing Games For Learners -- 8.Anytown – A Literacy Game And Its Background -- 9.The Core Anytown Design And Development Process -- 10.Media, Method, And Anytown’s Instructional Design -- 11.Lessons From Anytown -- 12.Chalk House – Trying Again Using The Lessons Of Anytown -- 13.Accidental Transmedia Design With The Door – Designing An Undergraduate Computer Literacy Course Experience -- 14.Teaching Computer Literacy With Transmedia Designed By Learners With Broken Window -- 15.The Study Of Learning Games -- 16.Conclusion. 
520 |a This book provides an overview of the design and development of learning games using examples from those created by the authors over the last decade. It provides lessons learned about processes, successful approaches, and pitfalls that befall developers of learning games and educational transmedia experiences. The book includes stories from the authors’ lives that give context to why and how they built these products to help the reader understand whether or not building a learning game is right for them and what challenges they might face. It also gives a framework for thinking ethically about design and research when it comes to designing complex digital systems like educational games. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319468273 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319468280 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319835969 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 |a Education 
650 0 4 |a digitális taneszközök  |x oktatástechnika 
650 0 4 |a játék  |x pedagógia 
650 0 4 |a számítógépes játékok  |x tervezés 
650 0 4 |a infokommunikációs technológia  |x oktatás 
650 0 4 |a oktatástechnológia 
653 |a elektronikus könyv 
700 1 |a Jones, Greg  |e Tft. 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
830 0 |a Advances in game-based learning 
856 4 0 |y Online változat  |u http://doi.org/10.1007/978-3-319-46829-7 
850 |a B2 
264 1 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Springer  |c 2017