Pushing the Frontier : a Cohesive System-wide Approach to Integrating ICT into Education
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Közreműködő(k): | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Singapore : Springer Singapore,
2017
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doi.org/10.1007/978-981-10-4239-3 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000951792 |
---|---|
collection |
e-book |
institution |
L_600 EUL01 |
spelling |
Tan, Seng Chee 1965- szerző aut Pushing the Frontier a Cohesive System-wide Approach to Integrating ICT into Education by Seng Chee Tan, Horn Mun Cheah, Wenli Chen, Doris Choy Singapore Springer Singapore 2017 XIV, 155 p., 15 ill., 11 színes ill. online forrás szöveg txt rdacontent számítógépes c rdamedia távoli hozzáférés cr rdacarrier szövegfájl PDF rda Bibliogr. a fejezetek végén. Chapter 1 Introduction -- Chapter 2 Integrating ICT into K-12 Education: A global perspective -- Chapter 3 Interlocking Policies Facilitating ICT Integration in Education -- Chapter 4 ICT Environments in Singapore -- Chapter 5 Capacity Building of School Leaders and Teachers -- Chapter 6 Research and Development on ICT Integration in Schools -- Chapter 7 Innovative Technology-Mediated Classrooms Practices from Research -- Chapter 8 Idea Interactions and Translations: Scaling up and Deepening ICT-Integration Practices -- Chapter 9 Impact of ICT Masterplans -- Chapter 10 Insights and Learning from ICT Integration in Education in Singapore -- Chapter 11 Horizon Scanning and Implications in the Near Future. This book focuses on the integration of information and communication technologies (ICT) into K-12 education. It documents the authors’ reflections on the approaches and issues that have facilitated implementation of ICT integration in education as well as their experience in integrating ICT in education at multiple levels – policies that empower schools; learning environments that encompass the hardware, services and support systems; school-based teaching and learning frameworks; research and development of ICT-enabled pedagogies and innovative professional development models. Nyomtatott kiadás: ISBN 978-981-10-4237-9 Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. könyv e-book Education Educational Technology Learning & Instruction digitális eszközök oktatás oktatástechnológia kutatás IKT eszközök oktatás Szingapúr elektronikus könyv Cheah, Horn Mun szerző aut Chen, Wenli 1940- szerző aut Choy, Doris szerző aut SpringerLink (Online service) közreadó testület Online változat https://doi.org/10.1007/978-981-10-4239-3 Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer, 2017. EUL01 |
language |
English |
format |
Book |
author |
Tan, Seng Chee (1965-), szerző |
spellingShingle |
Tan, Seng Chee (1965-), szerző Pushing the Frontier : a Cohesive System-wide Approach to Integrating ICT into Education Education Educational Technology Learning & Instruction digitális eszközök -- oktatás oktatástechnológia -- kutatás IKT eszközök -- oktatás -- Szingapúr elektronikus könyv |
author_facet |
Tan, Seng Chee (1965-), szerző Cheah, Horn Mun, szerző Chen, Wenli (1940-), szerző Choy, Doris, szerző SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author2 |
Cheah, Horn Mun, szerző Chen, Wenli (1940-), szerző Choy, Doris, szerző |
author_corporate |
SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author_sort |
Tan, Seng Chee 1965- |
title |
Pushing the Frontier : a Cohesive System-wide Approach to Integrating ICT into Education |
title_sub |
a Cohesive System-wide Approach to Integrating ICT into Education |
title_short |
Pushing the Frontier |
title_full |
Pushing the Frontier a Cohesive System-wide Approach to Integrating ICT into Education by Seng Chee Tan, Horn Mun Cheah, Wenli Chen, Doris Choy |
title_fullStr |
Pushing the Frontier a Cohesive System-wide Approach to Integrating ICT into Education by Seng Chee Tan, Horn Mun Cheah, Wenli Chen, Doris Choy |
title_full_unstemmed |
Pushing the Frontier a Cohesive System-wide Approach to Integrating ICT into Education by Seng Chee Tan, Horn Mun Cheah, Wenli Chen, Doris Choy |
title_auth |
Pushing the Frontier a Cohesive System-wide Approach to Integrating ICT into Education |
title_sort |
pushing the frontier a cohesive system wide approach to integrating ict into education |
publishDate |
2017 |
publishDateSort |
2017 |
physical |
XIV, 155 p., 15 ill., 11 színes ill. : online forrás |
isbn |
978-981-10-4239-3 |
callnumber-raw |
E/371 T 26 |
callnumber-search |
E/371 T 26 |
topic |
Education Educational Technology Learning & Instruction digitális eszközök -- oktatás oktatástechnológia -- kutatás IKT eszközök -- oktatás -- Szingapúr elektronikus könyv |
topic_facet |
Education Educational Technology Learning & Instruction digitális eszközök -- oktatás oktatástechnológia -- kutatás IKT eszközök -- oktatás -- Szingapúr elektronikus könyv Education Educational Technology Learning & Instruction digitális eszközök oktatástechnológia IKT eszközök oktatás kutatás |
url |
https://doi.org/10.1007/978-981-10-4239-3 |
illustrated |
Illustrated |
dewey-hundreds |
300 - Social sciences |
dewey-tens |
370 - Education |
dewey-ones |
371 - Schools & their activities; special education |
dewey-full |
371.33 |
dewey-sort |
3371.33 |
dewey-raw |
371.33 |
dewey-search |
371.33 |
first_indexed |
2023-12-27T11:54:43Z |
last_indexed |
2023-12-29T19:51:26Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Singapore : Springer Singapore |
_version_ |
1786643362505293826 |
score |
13,374715 |
bibliography |
Bibliogr. a fejezetek végén. |
generalnotes |
This book focuses on the integration of information and communication technologies (ICT) into K-12 education. It documents the authors’ reflections on the approaches and issues that have facilitated implementation of ICT integration in education as well as their experience in integrating ICT in education at multiple levels – policies that empower schools; learning environments that encompass the hardware, services and support systems; school-based teaching and learning frameworks; research and development of ICT-enabled pedagogies and innovative professional development models. |