Educational Media and Technology Yearbook : Volume 40

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer, 2017
Sorozat:Educational Media and Technology Yearbook, ISSN 8755-2094 ; 40
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-319-45001-8
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000951766
005 20200324130241.0
007 cr nn 008mamaa
008 161213s2017 gw a sy 011 0 eng d
020 |a 978-3-319-45001-8 
024 7 |a 10.1007/978-3-319-45001-8  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
082 0 4 |a 371.33  |2 23 
245 0 0 |a Educational Media and Technology Yearbook  |b Volume 40  |c edited by Michael Orey, Robert Maribe Branch 
260 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Springer  |c 2017 
300 |a XX, 364 p.  |b ill., részben színes ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
490 1 |a Educational Media and Technology Yearbook  |x 8755-2094  |v 40 
505 0 |a Preface -- Part I -- Introduction -- Issues and Trends in Instructional Technology: Increased Use of Mobile Technologies and Digital Content to Provide Un-Tethered Access to Training and Learning Opportunities -- Collaborative design of ICT-rich early literacy learning material: Design talk in teacher teams -- Social learning in a distributed environment: Lessons learned from online design education -- Understanding Help-Seeking Behavior of Students’ in a Flipped Classroom: A Structural Equation Modeling Approach -- Digging Deep into Communities of Inquiry at Purdue -- Real-time mutual gaze perception enhances collaborative learning and collaboration quality -- Critical Thinking in the Field of Educational Technology: Approaches, Projects, and Challenges -- Exploring the Cultural Dimensions of Learning: Models, Instruments, and Future Studies -- Part II -- Introduction -- Profile of Edward Caffarella -- Profile of Sharon Smaldino -- Part III -- Introduction -- Worldwide List of Organizations in Learning, Design, Technology, Information or Libraries -- Part IV -- Introduction -- Worldwide List of Graduate Programs in Learning, Design, Technology, Information or Libraries -- Part V -- Introduction -- Mediagraphy. 
520 |a This book is an annual publication entering its 41st year. The series represents current trends and issues in the field of educational communications and technology, journals and other periodicals associated with the field, and the academic programs that prepare instructional technology professionals. Springer has been the publisher for the series, in cooperation with the Association for Educational Communications and Technology, for the past five years. Volume 40 will feature a section on Learning, Design, and Technology Trends, in addition to updated information about programs, associations, journals, and a new ranking of the top academic degree programs in the field of Learning, Design, and Technology. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319450001 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319450025 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319831855 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 |a Education 
650 0 |a Literacy 
650 0 4 |a informatikai eszközök  |x oktatásmódszertan 
650 0 4 |a oktatástechnika  |x taneszköz 
650 0 4 |a oktatástechnikai eszközök  |x didaktika 
650 0 4 |a tanítás és tanulás  |x információs társadalom 
653 |a elektronikus könyv 
700 1 |a Orey, Michael  |e szerk. 
700 1 |a Branch, Robert Maribe  |e szerk. 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
830 0 |a Educational media and technology yearbook 
856 4 0 |y Online változat  |u http://doi.org/10.1007/978-3-319-45001-8 
850 |a B2 
264 1 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Springer  |c 2017