A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében : [szakdolgozat]
Legal Note: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/58766?sublib=L_408 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
opac-EUL01-000926203 |
---|---|
institution |
L_408 EUL01 L_EDIT |
spelling |
Jámbor Katalin A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében elektronikus dok. [szakdolgozat] készítette: Jámbor Katalin ; témavezető: Sósné Pintye Mária szöveg 2017 1 CD([1] 65 p.) ill. 12,5 cm Tokban : b. 2000,- Ft. Szakdolgozat ; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Kar (Budapest) 2017 Bibliogr.: p. 48-51. A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. szakdolgozat tanulásban akadályozottak nyelvi fejlettség tanulásban akadályozott tanulók olvasási készség fonológiai tudatosság fejlesztés nyelvi képesség olvasás Sósné Pintye Mária 1963- témavezető Digitális változat http://hdl.handle.net/10831/58766 EUL01 L_EDIT |
language |
Hungarian |
format |
Thesis |
author |
Jámbor Katalin |
spellingShingle |
Jámbor Katalin A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében : [szakdolgozat] tanulásban akadályozottak -- nyelvi fejlettség tanulásban akadályozott tanulók -- olvasási készség fonológiai tudatosság -- fejlesztés nyelvi képesség -- olvasás szakdolgozat |
author_facet |
Jámbor Katalin Sósné Pintye Mária (1963-), témavezető |
author2 |
Sósné Pintye Mária (1963-), témavezető |
author_sort |
Jámbor Katalin |
title |
A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében : [szakdolgozat] |
title_sub |
[szakdolgozat] |
title_short |
A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében |
title_full |
A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében elektronikus dok. [szakdolgozat] készítette: Jámbor Katalin ; témavezető: Sósné Pintye Mária |
title_fullStr |
A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében elektronikus dok. [szakdolgozat] készítette: Jámbor Katalin ; témavezető: Sósné Pintye Mária |
title_full_unstemmed |
A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében elektronikus dok. [szakdolgozat] készítette: Jámbor Katalin ; témavezető: Sósné Pintye Mária |
title_auth |
A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében [szakdolgozat] |
title_sort |
fonologiai tudatossag fejlesztesenek lehetosegei tanulasban akadalyozott gyermekek eseteben szakdolgozat |
publishDate |
2017 |
publishDateSort |
2017 |
physical |
1 CD([1] 65 p.) : ill. ; 12,5 cm |
callnumber-raw |
D-17016 |
callnumber-search |
D-17016 |
topic |
tanulásban akadályozottak -- nyelvi fejlettség tanulásban akadályozott tanulók -- olvasási készség fonológiai tudatosság -- fejlesztés nyelvi képesség -- olvasás szakdolgozat |
topic_facet |
tanulásban akadályozottak -- nyelvi fejlettség tanulásban akadályozott tanulók -- olvasási készség fonológiai tudatosság -- fejlesztés nyelvi képesség -- olvasás szakdolgozat tanulásban akadályozottak tanulásban akadályozott tanulók fonológiai tudatosság nyelvi képesség nyelvi fejlettség olvasási készség fejlesztés olvasás |
url |
http://hdl.handle.net/10831/58766 |
illustrated |
Illustrated |
first_indexed |
2023-12-27T18:06:57Z |
last_indexed |
2023-12-30T20:37:16Z |
recordtype |
opac |
description |
Legal_Note:A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. |
_version_ |
1786736842934059008 |
score |
13,396719 |
generalnotes |
General_Note:Tokban : b. 2000,- Ft. Szakdolgozat ; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Kar (Budapest) 2017 |
bibliography |
Bibliogr.: p. 48-51. |