A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében : [szakdolgozat]

Legal Note: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2017
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/58766?sublib=L_408
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
LEADER ntm a22 c 4500
001 000926203
005 20210730112220.0
008 170626s2017 hu fsm d 000 0 hun d
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a hun 
100 1 |a Jámbor Katalin 
245 1 2 |a A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében  |h elektronikus dok.  |b [szakdolgozat]  |c készítette: Jámbor Katalin ; témavezető: Sósné Pintye Mária 
256 |a szöveg 
260 |c 2017 
300 |a 1 CD([1] 65 p.)  |b ill.  |c 12,5 cm 
500 |a Tokban : b. 2000,- Ft. 
502 |a Szakdolgozat ; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Kar (Budapest) 2017 
504 |a Bibliogr.: p. 48-51. 
540 |a A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. 
598 |a szakdolgozat 
650 0 4 |a tanulásban akadályozottak  |x nyelvi fejlettség 
650 0 4 |a tanulásban akadályozott tanulók  |x olvasási készség 
650 0 4 |a fonológiai tudatosság  |x fejlesztés 
650 0 4 |a nyelvi képesség  |x olvasás 
653 |a szakdolgozat 
700 1 |a Sósné Pintye Mária  |d 1963-  |e témavezető 
850 |a B2 
856 4 2 |z Digitális változat  |u http://hdl.handle.net/10831/58766