A reklám fogalomtára

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Format: Book
Language:Hungarian
Published: Budapest : Gondolat, 2015
Edition:2. átdolg. kiad.
Subjects:
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
LEADER nam 22 c 4500
001 000896901
005 20160826141717.0
008 160822s2015 hu b 000 0 hun d
020 |a 978-963-693-638-9 
040 |a KELLO  |d ELTE  |b hun 
041 0 |a hun  |f hun 
080 |a 659.1(038) 
084 |a 659  |b V 90 
100 1 |a Virányi Péter 
245 1 2 |a A reklám fogalomtára  |c Virányi Péter 
250 |a 2. átdolg. kiad. 
260 |a Budapest  |b Gondolat  |c cop. 2015 
300 |a 227 p.  |c 24 cm 
504 |a Bibliogr.: p. [223]-227. 
520 |a A reklámok akarva-akaratlanul, végérvényesen bevonultak a mindennapjainkba. Ezért is üdvözlendő a reklámszakmában gyakran használt több mint félezer fogalom, kifejezés lexikonszerű magyarázatát adó kézikönyv megjelenése. Szerzője és egyben szerkesztője (igaz, a teljesség igénye nélkül) igyekezett lehetőség szerint az idegen szavak magyar megfelelőit csoportba rendezni, bár a válogatás meglehetősen önkényes, ugyanis kimaradtak a marketing, a marketingkommunikáció, a piackutatás kategóriái, s nem foglalkozik a PR, az SP tartalmával sem. Virányi Péter hét fejezetben átfogó képet ad egyebek közt a reklám- és médiatervezésről, az internetes reklám alapjairól, szervezetéről. Külön fejezetet szentel a reklámpszichológiának, hiszen a reklámmal foglalkozó szakemberek számára nélkülözhetetlenek a lélektani ismeretek. A függelékben kész forgatókönyv-javaslatokat, mérési-szerkesztési segédleteket találunk, amelyek szerves kiegészítői az egyes fejezetekben elmondottaknak. Az informatív kiadványt a felhasznált irodalom jegyzéke zárja. 
598 |a könyv 
650 0 4 |a reklámnyelv  |z magyar 
650 0 4 |a marketing  |x szaknyelv 
650 0 4 |a szótár 
653 |a szótár 
850 |a B2