Metaforikus nyelvhasználat - enyhén értelmi fogyatékos gyermekek vizuális metafora-értelmezése : [szakdolgozat] : egy általános iskolában végzett összehasonlító vizsgálat alapján
Legal Note: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/50101?sublib=L_408 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tanulásban akadályozott gyermekek idióma-értelmezése : egy dunaújvárosi eltérő tantervű általános iskolában és EGYMI-ben végzett kutatás eredményeinek bemutatása : [szakdolgozat]
by: Hajnal Dóra
Published: (2013) -
Tanulásban akadályozott 6-8. osztályos tanulók idióma értésének vizsgálata : szakdolgozat
by: Vargová Barbara
Published: (2019) -
6-8. osztályos tanulók idiómaértése tanulási zavar és enyhe értelmi fogyatékosság esetén : [szakdolgozat]
by: Végh Anna
Published: (2019) -
Anyanyelvi készségek vizsgálata egy tanulásban akadályozott gyereknél - esettanulmány
by: Bárányné Jakus, Judit
Published: (2019) -
Anyanyelvi készségek vizsgálata egy tanulásban akadályozott gyereknél : [szakdolgozat] : esettanulmány
by: Bárányné Jakus Judit
Published: (2019)