Designing critical literacy education through critical discourse analysis : pedagogical and research tools for teacher researchers

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Book
Language:English
Published: New York ; London : Routledge, 2014
Subjects:
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
LEADER nam a22 c 4500
001 000864913
005 20150311091740.0
008 150311s2014 xxu r 001 0 eng d
020 |a 978-0-415-81061-6 
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a eng 
100 1 |a Rogers, Rebecca 
245 1 0 |a Designing critical literacy education through critical discourse analysis  |b pedagogical and research tools for teacher researchers  |c Rebecca Rogers, professor, Melissa Mosley Wetzel 
260 |a New York  |a London  |b Routledge  |c 2014 
300 |a xii, 173 p.  |b ill.  |a 24 cm 
504 |a Bibliogr.: p. [157]-170. 
598 |a könyv 
650 0 4 |a kritikai gondolkodás  |x pedagógia  |x kézikönyv 
650 0 4 |a diskurzuselemzés  |x kritikai  |x tanári kézikönyv 
653 |a kézikönyv 
700 1 |a Mosley Wetzel, Melissa  |e Tft. 
850 |a B2 
925 |a Feltöltve