Anglizismen in der Werbung am Beispiel von deutschen und ungarischen Frauenzeitschriften = Anglicizmusok a reklámhirdetésekben német és magyar női magazinok példáján

Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: könyv
Nyelv:német
Megjelenés: 2013
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER ntm a22 c 4500
001 000825688
005 20140116133056.0
008 140116s2013 hu a frm 000 0 ger d
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a ger 
100 1 |a Balogh Szilvia 
245 1 0 |a Anglizismen in der Werbung am Beispiel von deutschen und ungarischen Frauenzeitschriften =  |b Anglicizmusok a reklámhirdetésekben német és magyar női magazinok példáján  |c készítette: Balogh Szilvia ; témavezető: Rada Roberta 
260 |c 2013 
300 |a 64 l.  |b ill.  |c 30 cm 
502 |a Diplomarbeit ; Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Germanisztikai Intézet (Budapest), 2013 
540 |a A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. 
598 |a könyv 
650 0 4 |a Linguistik  |x Diplomarbeit 
650 0 4 |a nyelvészet  |x szakdolgozat 
650 0 4 |a Deutsch  |x Pressesprache  |x Anglizismen  |x Diplomarbeit 
700 1 |a Rada Roberta  |d 1967-  |e témavezető 
850 |a B2 
925 |a Feltöltve