Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail : Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén

Legal Note: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Book
Language:German
Published: 2013
Subjects:
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id opac-EUL01-000823252
institution L_062
EUL01
spelling Pál Károly Sándor
Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén készítette: Pál Károly Sándor ; témavezető: Knipf Erzsébet
2013
83 l. ill. 30 cm
Diplomarbeit ; Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Germanisztikai Intézet (Budapest), 2013
A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
könyv
Linguistik Diplomarbeit
nyelvészet szakdolgozat
Medien Kommunikation Diplomarbeit
Komlósiné Knipf Erzsébet 1952- témavezető
EUL01
language German
format Book
author Pál Károly Sándor
spellingShingle Pál Károly Sándor
Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail : Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén
Linguistik -- Diplomarbeit
nyelvészet -- szakdolgozat
Medien -- Kommunikation -- Diplomarbeit
author_facet Pál Károly Sándor
Komlósiné Knipf Erzsébet (1952-), témavezető
author2 Komlósiné Knipf Erzsébet (1952-), témavezető
author_sort Pál Károly Sándor
title Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail : Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén
title_sub Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén
title_short Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail
title_full Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén készítette: Pál Károly Sándor ; témavezető: Knipf Erzsébet
title_fullStr Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén készítette: Pál Károly Sándor ; témavezető: Knipf Erzsébet
title_full_unstemmed Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén készítette: Pál Károly Sándor ; témavezető: Knipf Erzsébet
title_auth Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén
title_sort merkmale der mundlichkeit in der textsorte kundenservice e mail eine empirische untersuchung und qualitative analyse der e mail kommunikation im bereich des kundenservice a szobeliseg jegyei az ugyfelszolgalati e mail szovegtipusban az email kommunikacio empirikus kutatason alapulo minosegi elemzese az ugyfelszolgalat teruleten
publishDate 2013
publishDateSort 2013
physical 83 l. : ill. ; 30 cm
callnumber-raw DA 4572/13
callnumber-search DA 4572/13
topic Linguistik -- Diplomarbeit
nyelvészet -- szakdolgozat
Medien -- Kommunikation -- Diplomarbeit
topic_facet Linguistik -- Diplomarbeit
nyelvészet -- szakdolgozat
Medien -- Kommunikation -- Diplomarbeit
Linguistik
nyelvészet
Medien
Diplomarbeit
szakdolgozat
Kommunikation
illustrated Illustrated
first_indexed 2021-04-01T22:05:22Z
last_indexed 2021-04-19T23:35:14Z
recordtype opac
description Legal_Note:A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
_version_ 1697506252767100929
score 13,328956
generalnotes Diplomarbeit ; Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Germanisztikai Intézet (Budapest), 2013