Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail : Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén

Legal Note: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Book
Language:German
Published: 2013
Subjects:
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
LEADER ntm a22 c 4500
001 000823252
005 20131204112946.0
008 131204s2013 hu a frm 000 0 ger d
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a ger 
100 1 |a Pál Károly Sándor 
245 1 0 |a Merkmale der Mündlichkeit in der Textsorte Kundenservice-E-Mail  |b Eine empirische Untersuchung und qualitative Analyse der E-Mail-Kommunikation im Bereich des Kundenservice = A szóbeliség jegyei az ügyfélszolgálati e-mail szövegtípusban : Az email-kommunikáció empirikus kutatáson alapuló minőségi elemzése az ügyfélszolgálat területén  |c készítette: Pál Károly Sándor ; témavezető: Knipf Erzsébet 
260 |c 2013 
300 |a 83 l.  |b ill.  |c 30 cm 
502 |a Diplomarbeit ; Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Germanisztikai Intézet (Budapest), 2013 
540 |a A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. 
598 |a könyv 
650 0 4 |a Linguistik  |x Diplomarbeit 
650 0 4 |a nyelvészet  |x szakdolgozat 
650 0 4 |a Medien  |x Kommunikation  |x Diplomarbeit 
700 1 |a Komlósiné Knipf Erzsébet  |d 1952-  |e témavezető 
850 |a B2 
925 |a Feltöltve