The motivational teaching practice of teachers and the self-regulatory system of students in the English language classroom : a tanárok motivációs gyakorlata és a diákok önszabályozó tanulása az angolórán
Jogi megjegyzés: A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók, másolat kizárólag a szerző vagy jogutódja írásos engedélyével készíttethető.
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | A tanárok motivációs gyakorlata és a diákok önszabályozó tanulása az angolórán |
---|---|
Szerző: | |
Közreműködő(k): | |
Formátum: | disszertáció |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
2012
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://www.doktori.hu/index.php?menuid=193&vid=9457 http://hdl.handle.net/10831/45028 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
The ups and downs of motivation : a longitudinal study of a group of secondary-school learners of English = (A motiváció változásának hosszú távú vizsgálata egy középiskolás angolos csoportban)
Szerző: Heitzmann Judit
Megjelenés: (2008) -
Self-access
Szerző: Sheerin, Susan
Megjelenés: (1989) -
Motiváció a középiskolában
Szerző: Baranyai Julianna
Megjelenés: (2012) -
Tanulási motiváció vizsgálata 'iskolakerülő' középiskolásoknál
Szerző: Andráskáné Kozma Ágnes
Megjelenés: (2011) -
Nyelvtan, stílus, iskola
Szerző: Barla Gyula (1925-1977)
Megjelenés: (1979)