Educational Psychology : A Contemporary Approach

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Book
Language:English
Published: New York : Longman Group Ltd., 1997
Edition:2. ed.
Subjects:
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id opac-EUL01-000681458
institution L_135
EUL01
spelling Borich, Gary D. EUL10000097310 Y
Educational Psychology A Contemporary Approach
2. ed.
New York Longman Group Ltd. 1997
XXX, 626 p. ill. 25 cm
Dokumentum
Bibliogr.: p. 581-602.
könyv
PPK Neveléspszichológia
PPK Gyermekpszichológia
PPK Fejlődéslélektan
PPK Tanulás
Tombari, Martin L. EUL10000097311 Y
EUL01
language English
format Book
author Borich, Gary D.
spellingShingle Borich, Gary D.
Educational Psychology : A Contemporary Approach
PPK -- Neveléspszichológia
PPK -- Gyermekpszichológia
PPK -- Fejlődéslélektan
PPK -- Tanulás
author_facet Borich, Gary D.
Tombari, Martin L.
author2 Tombari, Martin L.
author_sort Borich, Gary D.
title Educational Psychology : A Contemporary Approach
title_sub A Contemporary Approach
title_short Educational Psychology
title_full Educational Psychology A Contemporary Approach
title_fullStr Educational Psychology A Contemporary Approach
title_full_unstemmed Educational Psychology A Contemporary Approach
title_auth Educational Psychology A Contemporary Approach
title_sort educational psychology a contemporary approach
publishDate 1997
publishDateSort 1997
physical XXX, 626 p. : ill. ; 25 cm
edition 2. ed.
isbn 0-673-98287-4
callnumber-raw 08904
callnumber-search 08904
topic PPK -- Neveléspszichológia
PPK -- Gyermekpszichológia
PPK -- Fejlődéslélektan
PPK -- Tanulás
topic_facet PPK -- Neveléspszichológia
PPK -- Gyermekpszichológia
PPK -- Fejlődéslélektan
PPK -- Tanulás
Neveléspszichológia
Gyermekpszichológia
Fejlődéslélektan
Tanulás
PPK
illustrated Illustrated
first_indexed 2023-12-26T09:18:46Z
last_indexed 2023-12-29T18:13:26Z
recordtype opac
publisher New York : Longman Group Ltd.
_version_ 1786637195977687040
score 13,364234
generalnotes General_Note:Dokumentum
bibliography Bibliogr.: p. 581-602.