Pedagógia és pszichológia : Szöveggyűjtemény

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors:
Format: Book
Language:Undetermined
Published: Pécs : Comenius Bt., 2001
Subjects:
PPK >
Related Items:Constituent unit: A "rejtett tanterv" elméleti megközelítése: opac-EUL01-000672291
Constituent unit: A kedvezőtlen iskolai hatások: opac-EUL01-000672303
Constituent unit: A kezdőszakasz funkcióiról: opac-EUL01-000672295
Constituent unit: A pedagógia dilemmái: opac-EUL01-000672289
Constituent unit: A pedagógiai értékelés és problémái: opac-EUL01-000672312
Constituent unit: A pedagógus: opac-EUL01-000672324
Constituent unit: A pedagógus, mint személyiségfejlesztő: opac-EUL01-000672322
Constituent unit: A pedagógusképzés továbbfejlesztését illető tanulságok: opac-EUL01-000672323
Constituent unit: A tanulás tanítása és tanulása: opac-EUL01-000672308
Constituent unit: A tanulási motívum, motiváció, motiválás: opac-EUL01-000672310
Constituent unit: A tanuló, tanulócsoport zavaró viselkedésének kezelése: opac-EUL01-000672294
Constituent unit: A tehetség korszerű genetikai értelmezése: opac-EUL01-000672315
Constituent unit: A tehetség meghatározása és összetevői: opac-EUL01-000672316
Constituent unit: A tehetséges és tanulási zavarokkal küzdő kiemelkedő képességű gyerekek: opac-EUL01-000672317
Constituent unit: Az iskola légkörének lehetséges pszichológiai mutatói: opac-EUL01-000672293
Constituent unit: Az iskolaethosz a nevelés gyakorlatában: opac-EUL01-000672290
Constituent unit: Az iskolai fegyelem pszichológiai kérdései: opac-EUL01-000672304
Constituent unit: Az iskolai konfliktusokról: opac-EUL01-000672292
Constituent unit: Az iskolai környezeti ártalmak: opac-EUL01-000672306
Constituent unit: Az iskolai motiváció: opac-EUL01-000672309
Constituent unit: Az osztály csoportszerkezete és hatékonysága: opac-EUL01-000672299
Constituent unit: Az önértékelés alakulása és összefüggése a pedagógiai értékeléssel: opac-EUL01-000672313
Constituent unit: Deviancia - hátrányos helyzet - veszélyeztetettség: opac-EUL01-000672307
Constituent unit: Differenciálás az oktatásban: opac-EUL01-000672314
Constituent unit: Hogyan jutalmazzunk?: opac-EUL01-000672311
Constituent unit: Iskola és mentálhigiéné: opac-EUL01-000672319
Constituent unit: Kortárscsoportok az iskolai nevelés hatásrendszerében: opac-EUL01-000672300
Constituent unit: Osztály - iskolai osztály: opac-EUL01-000672297
Constituent unit: Pedagógusok mentálhigiénéje: opac-EUL01-000672320
Constituent unit: Tanulási nehézségek: opac-EUL01-000672318
Constituent unit: Társas viszonyok az osztályban: opac-EUL01-000672298
Constituent unit: Viselkedészavar, konfliktus, problémamegoldás az iskolában: opac-EUL01-000672305
Constituent unit: Életminőség: opac-EUL01-000672321
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
LEADER nam 22 c 4500
001 000672246
008 110607s2001 xx r und d
020 |a 963-00-7346-3 
035 |a K84035 
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a und 
245 0 0 |a Pedagógia és pszichológia  |b Szöveggyűjtemény 
260 |a Pécs  |b Comenius Bt.  |c 2001 
300 |a 434 p.  |c 24 cm 
500 |a Dokumentum 
598 |a könyv 
650 0 4 |x PPK  |a  
650 0 4 |x PPK  |a Pedagógiai pszichológia 
650 0 4 |x PPK  |a Szocializáció, iskolai 
650 0 4 |x PPK  |a Osztályközösség 
650 0 4 |x PPK  |a Motiváció, tanulás 
650 0 4 |x PPK  |a Személyiségfejlesztés, iskola 
650 0 4 |x PPK  |a Értékelés, iskola 
650 0 4 |x PPK  |a Tehetségfejlesztés 
650 0 4 |x PPK  |a Mentálhigiéné, iskolai 
650 0 4 |x PPK  |a Pedagógus hivatás 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A pedagógia dilemmái  |w K84078 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Az iskolaethosz a nevelés gyakorlatában  |w K84079 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A "rejtett tanterv" elméleti megközelítése  |w K84080 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Az iskolai konfliktusokról  |w K84081 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Az iskola légkörének lehetséges pszichológiai mutatói  |w K84082 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tanuló, tanulócsoport zavaró viselkedésének kezelése  |w K84083 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A kezdőszakasz funkcióiról  |w K84084 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Osztály - iskolai osztály  |w K84086 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Társas viszonyok az osztályban  |w K84087 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Az osztály csoportszerkezete és hatékonysága  |w K84088 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Kortárscsoportok az iskolai nevelés hatásrendszerében  |w K84089 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A kedvezőtlen iskolai hatások  |w K84092 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Az iskolai fegyelem pszichológiai kérdései  |w K84093 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Viselkedészavar, konfliktus, problémamegoldás az iskolában  |w K84094 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Az iskolai környezeti ártalmak  |w K84095 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Deviancia - hátrányos helyzet - veszélyeztetettség  |w K84096 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tanulás tanítása és tanulása  |w K84097 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Az iskolai motiváció  |w K84098 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tanulási motívum, motiváció, motiválás  |w K84099 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Hogyan jutalmazzunk?  |w K84100 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A pedagógiai értékelés és problémái  |w K84101 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Az önértékelés alakulása és összefüggése a pedagógiai értékeléssel  |w K84102 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Differenciálás az oktatásban  |w K84103 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tehetség korszerű genetikai értelmezése  |w K84104 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tehetség meghatározása és összetevői  |w K84105 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tehetséges és tanulási zavarokkal küzdő kiemelkedő képességű gyerekek  |w K84106 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Tanulási nehézségek  |w K84107 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Iskola és mentálhigiéné  |w K84108 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Pedagógusok mentálhigiénéje  |w K84109 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Életminőség : egészségmegőrzés és egészségfejlesztés  |w K84110 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A pedagógus, mint személyiségfejlesztő  |w K84111 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A pedagógusképzés továbbfejlesztését illető tanulságok  |w K84112 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A pedagógus  |w K84113 
700 1 |e vál. és szerk.  |a Fehér Irén 
850 |a B2