Wortbildung in Werbetexten von der zweiten Hälfte des 19. Jahrhunderts bis zur ersten Hälfte des 20. Jahrhunderts : Motivation in Werbetexten von der zweiten Hälfte des 19. Jahrhunderts bis zur ersten Hälfte des 20. Jahrhunderts = Szóképzés reklámszövegekben a 19. század második felétől a 20. század első feléig : Motiváció reklámszövegekben a 19. század második felétől a 20. század első feléig
Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | német |
Megjelenés: |
2010
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
Wortbildung in der Werbesprache : Die schönen "Wortbilder" der Werbung = Szóképzés a reklámnyelvben : A reklám vonzó szóképei
Szerző: Máté Krisztina
Megjelenés: (2000) -
Technische Werbetexte in der Hälfte des XX. Jahrhunderts : Reklámszövegek elemzése a XX. század második felében
Szerző: Horváth Gábor
Megjelenés: (2009) -
Die Rolle der Wortbildung in der Werbesprache im Deutschen und im Ungarischen : A szóalkotás szerepe a magyar és német reklámnyelvben
Szerző: Soós Mónika
Megjelenés: (2007) -
Beschreibungsebenen der Slogans = A szlogenek leírási szintjei
Szerző: Erdélyi Zsófia
Megjelenés: (2012) -
Anglizismen in deutschen Werbetexten und deren Beurteilung von Muttersprachlern = Anglicizmusok a német reklámszövegekben és megítélésük anyanyelvűek által
Szerző: Gyenes Nóra
Megjelenés: (2006)