Neveléselméleti szöveggyűjtemény
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | A konfliktuskezelés gyakorlata Az iskolai konfliktusról Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei Normák az osztályban A tanár - diák kapcsolat alakítása A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége A nevelő személye és a nevelői szerep A mentálhigiénés lét érdekei Egészség - érték - egészségnevelés Egészséges és kulturált életmódra nevelés Értékek és szempontok a környezeti nevelésben Környezet és esztétikum Az esztétikai nevelés tartalma Az esztétikai nevelés A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban) Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára Erkölcsi nevelés Az értékszocializáció néhány kérdése Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége Értékelmélet és pedagógia A közösségi nevelésről a 21. század elején Osztály - közösség ? Társas viszonyok az osztályban Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében Az iskola mint mentálhigiénés intézmény Iskola Család és iskola Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában Család A nevelés hatásrendszere és módszerei A nevelési folyamat szerkezete Ki nevelhet ? Változások az iskolai nevelés funkcióiban Úton a pedagógiai többszólamúság felé Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században A nevelési célokról A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?" A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat A tanuló neveléstudomány |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Budapest : ELTE TÓFK,
2004
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000402963 |
---|---|
institution |
L_600 EUL01 |
spelling |
Neveléselméleti szöveggyűjtemény [szerk. Vargáné Fónagy Erzsébet] ; [közread. az ELTE Tanító és Óvóképző Főiskolai Kar Neveléstudományi Tanszék] Budapest ELTE TÓFK 2004 457 p. 26 cm Felsőoktatási tankönyv Tart.: Illyés Sándor A tanuló neveléstudomány Zrinszky László Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat Gáspár László A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében Gáspár László A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?" Zrinszky László A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok Hunyady Györgyné A nevelési célokról Bábosik István Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században Nádasi Mária, M. Úton a pedagógiai többszólamúság felé Nádasi Mária, M. 1939- Schüttler Tamás Változások az iskolai nevelés funkcióiban Mihály Ottó Ki nevelhet ? Bábosik István A nevelési folyamat szerkezete Bábosik István A nevelés hatásrendszere és módszerei Kozma Tamás Család Boros László Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában Herczog Mária Család és iskola Kozma Tamás Iskola Bagdy Emőke Telkes József Az iskola mint mentálhigiénés intézmény Hunyady Györgyné Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében Kósáné Ormai Vera Társas viszonyok az osztályban Loránd Ferenc Osztály - közösség ? Fenyő D. György A közösségi nevelésről a 21. század elején Weszely Ödön Értékelmélet és pedagógia Lappints Árpád Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége Vekerdy Tamás Az értékszocializáció néhány kérdése Zrinszky László Erkölcsi nevelés Gibbs, J. C. Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára Szekszárdi Júlia Horváth H. Attila A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban) Weszely Ödön Az esztétikai nevelés Mészáros István Az esztétikai nevelés tartalma Ligetiné Verebély Anna Környezet és esztétikum Havas Péter Értékek és szempontok a környezeti nevelésben Nagy József Egészséges és kulturált életmódra nevelés Nyíri Mihályné Egészség - érték - egészségnevelés Nyíri Mihályné A mentálhigiénés lét érdekei Zrinszky László A nevelő személye és a nevelői szerep Kósáné Ormai Vera A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége Falus Iván Golnhofer Erzsébet Nádasi Mária, M. A tanár - diák kapcsolat alakítása Szabó Laura Normák az osztályban Sárosdi Anna Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei Horváth Szabó Katalin Az iskolai konfliktusról Szekszárdi Júlia A konfliktuskezelés gyakorlata könyv neveléselmélet szöveggyűjtemény jegyzet szöveggyűjtemény Nádasi Mária, M. 1939- Gibbs, J. C. Szekszárdi Júlia Horváth-Szabó Katalin 1941- Sárosdi Anna Szabó Laura Falus Iván Erzsébet Mária, M. Kósáné Ormai Vera 1938- Zrinszky László 1927- Nyíri Mihályné Nagy József Havas Péter Ligetiné Verebély Anna Mészáros István Weszely Ödön Vekerdy Tamás 1935-2019 Lappints Árpád Fenyő D. György 1958- Loránd Ferenc Hunyady Györgyné Telkes József Bagdy Emőke 1941- Kozma Tamás 1939- Herczog Mária 1954- Boros László Bábosik István 1940- Mihály Ottó 1939- Schüttler Tamás Gáspár László Illyés Sándor 1934- Vargáné Fónagy Erzsébet A konfliktuskezelés gyakorlata Az iskolai konfliktusról Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei Normák az osztályban A tanár - diák kapcsolat alakítása A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége A nevelő személye és a nevelői szerep A mentálhigiénés lét érdekei Egészség - érték - egészségnevelés Egészséges és kulturált életmódra nevelés Értékek és szempontok a környezeti nevelésben Környezet és esztétikum Az esztétikai nevelés tartalma Az esztétikai nevelés A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban) Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára Erkölcsi nevelés Az értékszocializáció néhány kérdése Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége Értékelmélet és pedagógia A közösségi nevelésről a 21. század elején Osztály - közösség ? Társas viszonyok az osztályban Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében Az iskola mint mentálhigiénés intézmény Iskola Család és iskola Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában Család A nevelés hatásrendszere és módszerei A nevelési folyamat szerkezete Ki nevelhet ? Változások az iskolai nevelés funkcióiban Úton a pedagógiai többszólamúság felé Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században A nevelési célokról A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?" A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat A tanuló neveléstudomány EUL01 |
language |
Hungarian |
format |
Book |
author2 |
Nádasi Mária, M. (1939-) Gibbs, J. C. Szekszárdi Júlia Horváth-Szabó Katalin (1941-) Sárosdi Anna Szabó Laura Falus Iván Erzsébet Mária, M. Kósáné Ormai Vera (1938-) Zrinszky László (1927-) Nyíri Mihályné Nagy József Havas Péter Ligetiné Verebély Anna Mészáros István Weszely Ödön Vekerdy Tamás (1935-2019) Lappints Árpád Fenyő D. György (1958-) Loránd Ferenc Hunyady Györgyné Telkes József Bagdy Emőke (1941-) Kozma Tamás (1939-) Herczog Mária (1954-) Boros László Bábosik István (1940-) Mihály Ottó (1939-) Schüttler Tamás Zrinszky László (1927-) Gáspár László Illyés Sándor (1934-) Vargáné Fónagy Erzsébet |
author_facet |
Nádasi Mária, M. (1939-) Gibbs, J. C. Szekszárdi Júlia Horváth-Szabó Katalin (1941-) Sárosdi Anna Szabó Laura Falus Iván Erzsébet Mária, M. Kósáné Ormai Vera (1938-) Zrinszky László (1927-) Nyíri Mihályné Nagy József Havas Péter Ligetiné Verebély Anna Mészáros István Weszely Ödön Vekerdy Tamás (1935-2019) Lappints Árpád Fenyő D. György (1958-) Loránd Ferenc Hunyady Györgyné Telkes József Bagdy Emőke (1941-) Kozma Tamás (1939-) Herczog Mária (1954-) Boros László Bábosik István (1940-) Mihály Ottó (1939-) Schüttler Tamás Zrinszky László (1927-) Gáspár László Illyés Sándor (1934-) Vargáné Fónagy Erzsébet |
author_sort |
Nádasi Mária, M. 1939- |
author_additional |
Illyés Sándor Zrinszky László Gáspár László Hunyady Györgyné Bábosik István Nádasi Mária, M. Schüttler Tamás Mihály Ottó Kozma Tamás Boros László Herczog Mária Bagdy Emőke Telkes József Kósáné Ormai Vera Loránd Ferenc Fenyő D. György Weszely Ödön Lappints Árpád Vekerdy Tamás Gibbs, J. C. Szekszárdi Júlia Horváth H. Attila Mészáros István Ligetiné Verebély Anna Havas Péter Nagy József Nyíri Mihályné Falus Iván Golnhofer Erzsébet Szabó Laura Sárosdi Anna Horváth Szabó Katalin |
title |
Neveléselméleti szöveggyűjtemény |
spellingShingle |
Neveléselméleti szöveggyűjtemény Illyés Sándor : A tanuló neveléstudomány Zrinszky László : Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat Gáspár László : A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében Gáspár László : A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?" Zrinszky László : A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok Hunyady Györgyné : A nevelési célokról Bábosik István : Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században Nádasi Mária, M. : Úton a pedagógiai többszólamúság felé Schüttler Tamás : Változások az iskolai nevelés funkcióiban Mihály Ottó : Ki nevelhet ? Bábosik István : A nevelési folyamat szerkezete Bábosik István : A nevelés hatásrendszere és módszerei Kozma Tamás : Család Boros László : Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában Herczog Mária : Család és iskola Kozma Tamás : Iskola Bagdy Emőke : Telkes József : Az iskola mint mentálhigiénés intézmény Hunyady Györgyné : Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében Kósáné Ormai Vera : Társas viszonyok az osztályban Loránd Ferenc : Osztály - közösség ? Fenyő D. György : A közösségi nevelésről a 21. század elején Weszely Ödön : Értékelmélet és pedagógia Lappints Árpád : Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége Vekerdy Tamás : Az értékszocializáció néhány kérdése Zrinszky László : Erkölcsi nevelés Gibbs, J. C. : Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára Szekszárdi Júlia : Horváth H. Attila : A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban) Weszely Ödön : Az esztétikai nevelés Mészáros István : Az esztétikai nevelés tartalma Ligetiné Verebély Anna : Környezet és esztétikum Havas Péter : Értékek és szempontok a környezeti nevelésben Nagy József : Egészséges és kulturált életmódra nevelés Nyíri Mihályné : Egészség - érték - egészségnevelés Nyíri Mihályné : A mentálhigiénés lét érdekei Zrinszky László : A nevelő személye és a nevelői szerep Kósáné Ormai Vera : A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége Falus Iván : Golnhofer Erzsébet : Nádasi Mária, M. : A tanár - diák kapcsolat alakítása Szabó Laura : Normák az osztályban Sárosdi Anna : Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei Horváth Szabó Katalin : Az iskolai konfliktusról Szekszárdi Júlia : A konfliktuskezelés gyakorlata neveléselmélet -- szöveggyűjtemény -- jegyzet szöveggyűjtemény |
title_short |
Neveléselméleti szöveggyűjtemény |
title_full |
Neveléselméleti szöveggyűjtemény [szerk. Vargáné Fónagy Erzsébet] ; [közread. az ELTE Tanító és Óvóképző Főiskolai Kar Neveléstudományi Tanszék] |
title_fullStr |
Neveléselméleti szöveggyűjtemény [szerk. Vargáné Fónagy Erzsébet] ; [közread. az ELTE Tanító és Óvóképző Főiskolai Kar Neveléstudományi Tanszék] |
title_full_unstemmed |
Neveléselméleti szöveggyűjtemény [szerk. Vargáné Fónagy Erzsébet] ; [közread. az ELTE Tanító és Óvóképző Főiskolai Kar Neveléstudományi Tanszék] |
title_auth |
Neveléselméleti szöveggyűjtemény |
title_alt |
A konfliktuskezelés gyakorlata Az iskolai konfliktusról Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei Normák az osztályban A tanár - diák kapcsolat alakítása A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége A nevelő személye és a nevelői szerep A mentálhigiénés lét érdekei Egészség - érték - egészségnevelés Egészséges és kulturált életmódra nevelés Értékek és szempontok a környezeti nevelésben Környezet és esztétikum Az esztétikai nevelés tartalma Az esztétikai nevelés A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban) Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára Erkölcsi nevelés Az értékszocializáció néhány kérdése Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége Értékelmélet és pedagógia A közösségi nevelésről a 21. század elején Osztály - közösség ? Társas viszonyok az osztályban Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében Az iskola mint mentálhigiénés intézmény Iskola Család és iskola Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában Család A nevelés hatásrendszere és módszerei A nevelési folyamat szerkezete Ki nevelhet ? Változások az iskolai nevelés funkcióiban Úton a pedagógiai többszólamúság felé Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században A nevelési célokról A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?" A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat A tanuló neveléstudomány |
title_sort |
neveleselmeleti szoveggyujtemeny |
publishDate |
2004 |
publishDateSort |
2004 |
physical |
457 p. ; 26 cm |
contents |
Illyés Sándor : A tanuló neveléstudomány Zrinszky László : Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat Gáspár László : A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében Gáspár László : A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?" Zrinszky László : A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok Hunyady Györgyné : A nevelési célokról Bábosik István : Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században Nádasi Mária, M. : Úton a pedagógiai többszólamúság felé Schüttler Tamás : Változások az iskolai nevelés funkcióiban Mihály Ottó : Ki nevelhet ? Bábosik István : A nevelési folyamat szerkezete Bábosik István : A nevelés hatásrendszere és módszerei Kozma Tamás : Család Boros László : Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában Herczog Mária : Család és iskola Kozma Tamás : Iskola Bagdy Emőke : Telkes József : Az iskola mint mentálhigiénés intézmény Hunyady Györgyné : Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében Kósáné Ormai Vera : Társas viszonyok az osztályban Loránd Ferenc : Osztály - közösség ? Fenyő D. György : A közösségi nevelésről a 21. század elején Weszely Ödön : Értékelmélet és pedagógia Lappints Árpád : Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége Vekerdy Tamás : Az értékszocializáció néhány kérdése Zrinszky László : Erkölcsi nevelés Gibbs, J. C. : Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára Szekszárdi Júlia : Horváth H. Attila : A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban) Weszely Ödön : Az esztétikai nevelés Mészáros István : Az esztétikai nevelés tartalma Ligetiné Verebély Anna : Környezet és esztétikum Havas Péter : Értékek és szempontok a környezeti nevelésben Nagy József : Egészséges és kulturált életmódra nevelés Nyíri Mihályné : Egészség - érték - egészségnevelés Nyíri Mihályné : A mentálhigiénés lét érdekei Zrinszky László : A nevelő személye és a nevelői szerep Kósáné Ormai Vera : A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége Falus Iván : Golnhofer Erzsébet : Nádasi Mária, M. : A tanár - diák kapcsolat alakítása Szabó Laura : Normák az osztályban Sárosdi Anna : Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei Horváth Szabó Katalin : Az iskolai konfliktusról Szekszárdi Júlia : A konfliktuskezelés gyakorlata |
callnumber-raw |
R/370 N 73 |
callnumber-search |
R/370 N 73 |
topic |
neveléselmélet -- szöveggyűjtemény -- jegyzet szöveggyűjtemény |
topic_facet |
neveléselmélet -- szöveggyűjtemény -- jegyzet szöveggyűjtemény neveléselmélet szöveggyűjtemény jegyzet |
illustrated |
Not Illustrated |
first_indexed |
2023-12-27T16:18:01Z |
last_indexed |
2023-12-30T20:22:13Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Budapest : ELTE TÓFK |
_version_ |
1786735896429592576 |
score |
13,364702 |
generalnotes |
General_Note:Felsőoktatási tankönyv |