Neveléselméleti szöveggyűjtemény

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Alternatív cím(ek):A konfliktuskezelés gyakorlata
Az iskolai konfliktusról
Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei
Normák az osztályban
A tanár - diák kapcsolat alakítása
A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége
A nevelő személye és a nevelői szerep
A mentálhigiénés lét érdekei
Egészség - érték - egészségnevelés
Egészséges és kulturált életmódra nevelés
Értékek és szempontok a környezeti nevelésben
Környezet és esztétikum
Az esztétikai nevelés tartalma
Az esztétikai nevelés
A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban)
Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára
Erkölcsi nevelés
Az értékszocializáció néhány kérdése
Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége
Értékelmélet és pedagógia
A közösségi nevelésről a 21. század elején
Osztály - közösség ?
Társas viszonyok az osztályban
Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében
Az iskola mint mentálhigiénés intézmény
Iskola
Család és iskola
Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában
Család
A nevelés hatásrendszere és módszerei
A nevelési folyamat szerkezete
Ki nevelhet ?
Változások az iskolai nevelés funkcióiban
Úton a pedagógiai többszólamúság felé
Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században
A nevelési célokról
A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok
A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?"
A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében
Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat
A tanuló neveléstudomány
Közreműködő(k):
Formátum: könyv
Nyelv:magyar
Megjelenés: Budapest : ELTE TÓFK, 2004
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000402963
institution L_600
EUL01
spelling Neveléselméleti szöveggyűjtemény [szerk. Vargáné Fónagy Erzsébet] ; [közread. az ELTE Tanító és Óvóképző Főiskolai Kar Neveléstudományi Tanszék]
Budapest ELTE TÓFK 2004
457 p. 26 cm
Felsőoktatási tankönyv
Tart.:
Illyés Sándor A tanuló neveléstudomány
Zrinszky László Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat
Gáspár László A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében
Gáspár László A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?"
Zrinszky László A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok
Hunyady Györgyné A nevelési célokról
Bábosik István Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században
Nádasi Mária, M. Úton a pedagógiai többszólamúság felé Nádasi Mária, M. 1939-
Schüttler Tamás Változások az iskolai nevelés funkcióiban
Mihály Ottó Ki nevelhet ?
Bábosik István A nevelési folyamat szerkezete
Bábosik István A nevelés hatásrendszere és módszerei
Kozma Tamás Család
Boros László Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában
Herczog Mária Család és iskola
Kozma Tamás Iskola
Bagdy Emőke Telkes József Az iskola mint mentálhigiénés intézmény
Hunyady Györgyné Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében
Kósáné Ormai Vera Társas viszonyok az osztályban
Loránd Ferenc Osztály - közösség ?
Fenyő D. György A közösségi nevelésről a 21. század elején
Weszely Ödön Értékelmélet és pedagógia
Lappints Árpád Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége
Vekerdy Tamás Az értékszocializáció néhány kérdése
Zrinszky László Erkölcsi nevelés
Gibbs, J. C. Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára
Szekszárdi Júlia Horváth H. Attila A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban)
Weszely Ödön Az esztétikai nevelés
Mészáros István Az esztétikai nevelés tartalma
Ligetiné Verebély Anna Környezet és esztétikum
Havas Péter Értékek és szempontok a környezeti nevelésben
Nagy József Egészséges és kulturált életmódra nevelés
Nyíri Mihályné Egészség - érték - egészségnevelés
Nyíri Mihályné A mentálhigiénés lét érdekei
Zrinszky László A nevelő személye és a nevelői szerep
Kósáné Ormai Vera A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége
Falus Iván Golnhofer Erzsébet Nádasi Mária, M. A tanár - diák kapcsolat alakítása
Szabó Laura Normák az osztályban
Sárosdi Anna Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei
Horváth Szabó Katalin Az iskolai konfliktusról
Szekszárdi Júlia A konfliktuskezelés gyakorlata
könyv
neveléselmélet szöveggyűjtemény jegyzet
szöveggyűjtemény
Nádasi Mária, M. 1939-
Gibbs, J. C.
Szekszárdi Júlia
Horváth-Szabó Katalin 1941-
Sárosdi Anna
Szabó Laura
Falus Iván Erzsébet Mária, M.
Kósáné Ormai Vera 1938-
Zrinszky László 1927-
Nyíri Mihályné
Nagy József
Havas Péter
Ligetiné Verebély Anna
Mészáros István
Weszely Ödön
Vekerdy Tamás 1935-2019
Lappints Árpád
Fenyő D. György 1958-
Loránd Ferenc
Hunyady Györgyné
Telkes József
Bagdy Emőke 1941-
Kozma Tamás 1939-
Herczog Mária 1954-
Boros László
Bábosik István 1940-
Mihály Ottó 1939-
Schüttler Tamás
Gáspár László
Illyés Sándor 1934-
Vargáné Fónagy Erzsébet
A konfliktuskezelés gyakorlata
Az iskolai konfliktusról
Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei
Normák az osztályban
A tanár - diák kapcsolat alakítása
A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége
A nevelő személye és a nevelői szerep
A mentálhigiénés lét érdekei
Egészség - érték - egészségnevelés
Egészséges és kulturált életmódra nevelés
Értékek és szempontok a környezeti nevelésben
Környezet és esztétikum
Az esztétikai nevelés tartalma
Az esztétikai nevelés
A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban)
Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára
Erkölcsi nevelés
Az értékszocializáció néhány kérdése
Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége
Értékelmélet és pedagógia
A közösségi nevelésről a 21. század elején
Osztály - közösség ?
Társas viszonyok az osztályban
Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében
Az iskola mint mentálhigiénés intézmény
Iskola
Család és iskola
Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában
Család
A nevelés hatásrendszere és módszerei
A nevelési folyamat szerkezete
Ki nevelhet ?
Változások az iskolai nevelés funkcióiban
Úton a pedagógiai többszólamúság felé
Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században
A nevelési célokról
A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok
A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?"
A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében
Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat
A tanuló neveléstudomány
EUL01
language Hungarian
format Book
author2 Nádasi Mária, M. (1939-)
Gibbs, J. C.
Szekszárdi Júlia
Horváth-Szabó Katalin (1941-)
Sárosdi Anna
Szabó Laura
Falus Iván Erzsébet Mária, M.
Kósáné Ormai Vera (1938-)
Zrinszky László (1927-)
Nyíri Mihályné
Nagy József
Havas Péter
Ligetiné Verebély Anna
Mészáros István
Weszely Ödön
Vekerdy Tamás (1935-2019)
Lappints Árpád
Fenyő D. György (1958-)
Loránd Ferenc
Hunyady Györgyné
Telkes József
Bagdy Emőke (1941-)
Kozma Tamás (1939-)
Herczog Mária (1954-)
Boros László
Bábosik István (1940-)
Mihály Ottó (1939-)
Schüttler Tamás
Zrinszky László (1927-)
Gáspár László
Illyés Sándor (1934-)
Vargáné Fónagy Erzsébet
author_facet Nádasi Mária, M. (1939-)
Gibbs, J. C.
Szekszárdi Júlia
Horváth-Szabó Katalin (1941-)
Sárosdi Anna
Szabó Laura
Falus Iván Erzsébet Mária, M.
Kósáné Ormai Vera (1938-)
Zrinszky László (1927-)
Nyíri Mihályné
Nagy József
Havas Péter
Ligetiné Verebély Anna
Mészáros István
Weszely Ödön
Vekerdy Tamás (1935-2019)
Lappints Árpád
Fenyő D. György (1958-)
Loránd Ferenc
Hunyady Györgyné
Telkes József
Bagdy Emőke (1941-)
Kozma Tamás (1939-)
Herczog Mária (1954-)
Boros László
Bábosik István (1940-)
Mihály Ottó (1939-)
Schüttler Tamás
Zrinszky László (1927-)
Gáspár László
Illyés Sándor (1934-)
Vargáné Fónagy Erzsébet
author_sort Nádasi Mária, M. 1939-
author_additional Illyés Sándor
Zrinszky László
Gáspár László
Hunyady Györgyné
Bábosik István
Nádasi Mária, M.
Schüttler Tamás
Mihály Ottó
Kozma Tamás
Boros László
Herczog Mária
Bagdy Emőke
Telkes József
Kósáné Ormai Vera
Loránd Ferenc
Fenyő D. György
Weszely Ödön
Lappints Árpád
Vekerdy Tamás
Gibbs, J. C.
Szekszárdi Júlia
Horváth H. Attila
Mészáros István
Ligetiné Verebély Anna
Havas Péter
Nagy József
Nyíri Mihályné
Falus Iván
Golnhofer Erzsébet
Szabó Laura
Sárosdi Anna
Horváth Szabó Katalin
title Neveléselméleti szöveggyűjtemény
spellingShingle Neveléselméleti szöveggyűjtemény
Illyés Sándor : A tanuló neveléstudomány
Zrinszky László : Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat
Gáspár László : A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében
Gáspár László : A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?"
Zrinszky László : A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok
Hunyady Györgyné : A nevelési célokról
Bábosik István : Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században
Nádasi Mária, M. : Úton a pedagógiai többszólamúság felé
Schüttler Tamás : Változások az iskolai nevelés funkcióiban
Mihály Ottó : Ki nevelhet ?
Bábosik István : A nevelési folyamat szerkezete
Bábosik István : A nevelés hatásrendszere és módszerei
Kozma Tamás : Család
Boros László : Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában
Herczog Mária : Család és iskola
Kozma Tamás : Iskola
Bagdy Emőke : Telkes József : Az iskola mint mentálhigiénés intézmény
Hunyady Györgyné : Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében
Kósáné Ormai Vera : Társas viszonyok az osztályban
Loránd Ferenc : Osztály - közösség ?
Fenyő D. György : A közösségi nevelésről a 21. század elején
Weszely Ödön : Értékelmélet és pedagógia
Lappints Árpád : Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége
Vekerdy Tamás : Az értékszocializáció néhány kérdése
Zrinszky László : Erkölcsi nevelés
Gibbs, J. C. : Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára
Szekszárdi Júlia : Horváth H. Attila : A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban)
Weszely Ödön : Az esztétikai nevelés
Mészáros István : Az esztétikai nevelés tartalma
Ligetiné Verebély Anna : Környezet és esztétikum
Havas Péter : Értékek és szempontok a környezeti nevelésben
Nagy József : Egészséges és kulturált életmódra nevelés
Nyíri Mihályné : Egészség - érték - egészségnevelés
Nyíri Mihályné : A mentálhigiénés lét érdekei
Zrinszky László : A nevelő személye és a nevelői szerep
Kósáné Ormai Vera : A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége
Falus Iván : Golnhofer Erzsébet : Nádasi Mária, M. : A tanár - diák kapcsolat alakítása
Szabó Laura : Normák az osztályban
Sárosdi Anna : Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei
Horváth Szabó Katalin : Az iskolai konfliktusról
Szekszárdi Júlia : A konfliktuskezelés gyakorlata
neveléselmélet -- szöveggyűjtemény -- jegyzet
szöveggyűjtemény
title_short Neveléselméleti szöveggyűjtemény
title_full Neveléselméleti szöveggyűjtemény [szerk. Vargáné Fónagy Erzsébet] ; [közread. az ELTE Tanító és Óvóképző Főiskolai Kar Neveléstudományi Tanszék]
title_fullStr Neveléselméleti szöveggyűjtemény [szerk. Vargáné Fónagy Erzsébet] ; [közread. az ELTE Tanító és Óvóképző Főiskolai Kar Neveléstudományi Tanszék]
title_full_unstemmed Neveléselméleti szöveggyűjtemény [szerk. Vargáné Fónagy Erzsébet] ; [közread. az ELTE Tanító és Óvóképző Főiskolai Kar Neveléstudományi Tanszék]
title_auth Neveléselméleti szöveggyűjtemény
title_alt A konfliktuskezelés gyakorlata
Az iskolai konfliktusról
Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei
Normák az osztályban
A tanár - diák kapcsolat alakítása
A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége
A nevelő személye és a nevelői szerep
A mentálhigiénés lét érdekei
Egészség - érték - egészségnevelés
Egészséges és kulturált életmódra nevelés
Értékek és szempontok a környezeti nevelésben
Környezet és esztétikum
Az esztétikai nevelés tartalma
Az esztétikai nevelés
A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban)
Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára
Erkölcsi nevelés
Az értékszocializáció néhány kérdése
Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége
Értékelmélet és pedagógia
A közösségi nevelésről a 21. század elején
Osztály - közösség ?
Társas viszonyok az osztályban
Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében
Az iskola mint mentálhigiénés intézmény
Iskola
Család és iskola
Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában
Család
A nevelés hatásrendszere és módszerei
A nevelési folyamat szerkezete
Ki nevelhet ?
Változások az iskolai nevelés funkcióiban
Úton a pedagógiai többszólamúság felé
Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században
A nevelési célokról
A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok
A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?"
A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében
Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat
A tanuló neveléstudomány
title_sort neveleselmeleti szoveggyujtemeny
publishDate 2004
publishDateSort 2004
physical 457 p. ; 26 cm
contents Illyés Sándor : A tanuló neveléstudomány
Zrinszky László : Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat
Gáspár László : A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében
Gáspár László : A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?"
Zrinszky László : A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok
Hunyady Györgyné : A nevelési célokról
Bábosik István : Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században
Nádasi Mária, M. : Úton a pedagógiai többszólamúság felé
Schüttler Tamás : Változások az iskolai nevelés funkcióiban
Mihály Ottó : Ki nevelhet ?
Bábosik István : A nevelési folyamat szerkezete
Bábosik István : A nevelés hatásrendszere és módszerei
Kozma Tamás : Család
Boros László : Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában
Herczog Mária : Család és iskola
Kozma Tamás : Iskola
Bagdy Emőke : Telkes József : Az iskola mint mentálhigiénés intézmény
Hunyady Györgyné : Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében
Kósáné Ormai Vera : Társas viszonyok az osztályban
Loránd Ferenc : Osztály - közösség ?
Fenyő D. György : A közösségi nevelésről a 21. század elején
Weszely Ödön : Értékelmélet és pedagógia
Lappints Árpád : Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége
Vekerdy Tamás : Az értékszocializáció néhány kérdése
Zrinszky László : Erkölcsi nevelés
Gibbs, J. C. : Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára
Szekszárdi Júlia : Horváth H. Attila : A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban)
Weszely Ödön : Az esztétikai nevelés
Mészáros István : Az esztétikai nevelés tartalma
Ligetiné Verebély Anna : Környezet és esztétikum
Havas Péter : Értékek és szempontok a környezeti nevelésben
Nagy József : Egészséges és kulturált életmódra nevelés
Nyíri Mihályné : Egészség - érték - egészségnevelés
Nyíri Mihályné : A mentálhigiénés lét érdekei
Zrinszky László : A nevelő személye és a nevelői szerep
Kósáné Ormai Vera : A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége
Falus Iván : Golnhofer Erzsébet : Nádasi Mária, M. : A tanár - diák kapcsolat alakítása
Szabó Laura : Normák az osztályban
Sárosdi Anna : Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei
Horváth Szabó Katalin : Az iskolai konfliktusról
Szekszárdi Júlia : A konfliktuskezelés gyakorlata
callnumber-raw R/370 N 73
callnumber-search R/370 N 73
topic neveléselmélet -- szöveggyűjtemény -- jegyzet
szöveggyűjtemény
topic_facet neveléselmélet -- szöveggyűjtemény -- jegyzet
szöveggyűjtemény
neveléselmélet
szöveggyűjtemény
jegyzet
illustrated Not Illustrated
first_indexed 2023-12-27T16:18:01Z
last_indexed 2023-12-30T20:22:13Z
recordtype opac
publisher Budapest : ELTE TÓFK
_version_ 1786735896429592576
score 13,364702
generalnotes General_Note:Felsőoktatási tankönyv