Neveléselméleti szöveggyűjtemény
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | A konfliktuskezelés gyakorlata Az iskolai konfliktusról Fegyelem fegyelmezés nélkül - A fegyelmezés preventív eszközei Normák az osztályban A tanár - diák kapcsolat alakítása A pedagógus - gyerek kapcsolat kölcsönössége A nevelő személye és a nevelői szerep A mentálhigiénés lét érdekei Egészség - érték - egészségnevelés Egészséges és kulturált életmódra nevelés Értékek és szempontok a környezeti nevelésben Környezet és esztétikum Az esztétikai nevelés tartalma Az esztétikai nevelés A serdülők erkölcsi szocializációja (Útkeresés a labirintusban) Kísérlet Kohlberg és Hoffmann moralitáselméletének integrációjára Erkölcsi nevelés Az értékszocializáció néhány kérdése Az értékszempontú nevelési modell megalkotásának esélye és szükségessége Értékelmélet és pedagógia A közösségi nevelésről a 21. század elején Osztály - közösség ? Társas viszonyok az osztályban Társas kapcsolatok a 6-14 éves gyerekek körében Az iskola mint mentálhigiénés intézmény Iskola Család és iskola Értékorientációs folyamatok megjelenése a családban és az iskolában Család A nevelés hatásrendszere és módszerei A nevelési folyamat szerkezete Ki nevelhet ? Változások az iskolai nevelés funkcióiban Úton a pedagógiai többszólamúság felé Neveléselméleti modellek elemei és változatai a XX. században A nevelési célokról A szabályozó és szabályozott nevelés - nevelési célok A neveléselmélet alapkérdései "mire neveljünk, mivel neveljünk, hogyan neveljünk ?" A neveléselmélet tárgya, helye a neveléstudományok rendszerében Iskolaelméletek és iskolai gyakorlat A tanuló neveléstudomány |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Budapest : ELTE TÓFK,
2004
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|