A proactive approach to classroom discipline/
Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Budapest : ELTE CETT,
2002
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | ctm a2200217 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000300530 | ||
005 | 20060627134600.0 | ||
008 | 060627s2002 xx frm 000 0 eng d | ||
035 | |a 114334 | ||
040 | |a ELTE |d ELTE |b hun | ||
041 | |a eng | ||
100 | 1 | |a Mezősi Mónika | |
242 | 1 | 0 | |a Megelőzhető-e a fegyelmezetlenség kialakulása az órán? |
245 | 1 | 2 | |a A proactive approach to classroom discipline/ |
260 | |a Budapest |b ELTE CETT |c 2002 | ||
300 | |a 48 p. |c 30 cm | ||
502 | |a Szakdolgozat | ||
540 | |a A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. | ||
598 | |a szakdolgozat | ||
650 | 0 | 0 | |a School discipline |
653 | |a szakdolgozat | ||
653 | |a thesis paper | ||
850 | |a B2 | ||
949 | |b mq114334 |c 3388 |k ANDI |l B2_48 |s f |t ANC |x M-192-SZ | ||
925 | |a Feltöltve |