MaxWhere VR 3D böngésző alkalmazása könyvtári környezetben
A különböző funkciójú virtuális valóság (Virtual Reality – VR) és kiterjesztett valóság (Augmented Reality – AR) környezetek egyre nagyobb szerepet játszanak mindennapjainkban. A szórakoztatóipar mellett fokozatosan megjelennek például az oktatásban, konferenciákon, vagy akár a különböző online kiál...
Saved in:
Alternate Titles: | Valóságos könyvtár – könyvtári valóság Valóságos könyvtár – könyvtári valóság: Könyvtár- és információtudományi tanulmányok 2022 |
---|---|
Main Author: | |
Format: | Book Part |
Language: | Hungarian |
Published: |
Budapest,
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/92426 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
A XXI. század könyvtára – a smart library
by: Zsömle, Viktor
Published: (2021) -
Valóságos könyvtár – könyvtári valóság
Published: (2021) -
Valóságos könyvtár – könyvtári valóság
Published: (2023) -
Az adatgazdászat feladatai és lehetőségei integrált könyvtári rendszerek számítógépes adatbázisaiban
by: Simon, András
Published: (2021) -
Digitalizálási munkafolyamatok hatása a könyvtári szervezetfejlesztésre: négy európai nemzeti könyvtár példája alapján
by: Radó, Rita
Published: (2021)