Digitális módszerek a fizika tanításában
Az OM-OECD "Informatika és az oktatás minősége" című kutatás keretében készült film két módszertani példát mutat a 12-18 éves korosztály számítógéppel segített fizika oktatásához. Az egyikben elektromos áramkör tervező programmal történik modellezés, melyet a tanári gépről figyelemmel lehe...
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | audiovizuális anyag |
Megjelenés: |
Budapest,
2014-09-09
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/9180 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Összegzés: | Az OM-OECD "Informatika és az oktatás minősége" című kutatás keretében készült film két módszertani példát mutat a 12-18 éves korosztály számítógéppel segített fizika oktatásához. Az egyikben elektromos áramkör tervező programmal történik modellezés, melyet a tanári gépről figyelemmel lehet kísérni, javítani. A másikban az áramkörök tényleges fizikai modellezése és magyarázata után egyéni feladat megoldása történik számítógépen, melyet számítógépes és tanári kiértékelés követ. Tanárképzésben, továbbképzésben jól használható. |
---|---|
Fizikai leírás: | video/mp4 |