Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal

Kutatásomban 4 egymással kapcsolatban álló területet vizsgáltam: a fonológiai tudatosságot, az olvasást, a szövegértést és a nyelvi-helyesírási képességeket. A vizsgálati célcsoportom a 9 és 10 éves tanulásban akadályozottak, illetve egy ugyancsak ennyi idős tipikusan fejlődő (TF) kontrollcsoport vo...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2022-03-12
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/90921?sublib=L_408
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-90921
recordtype dspace
spelling edit-10831-909212024-02-05T10:13:04Z Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal Botos Andrea Kas Bence szakdolgozat tanulásban akadályozottak - fonológiai tudatosság tanulásban akadályozottak - szövegértés tanulásban akadályozottak - nyelvi-helyesírási képességek INST: L_408 Kutatásomban 4 egymással kapcsolatban álló területet vizsgáltam: a fonológiai tudatosságot, az olvasást, a szövegértést és a nyelvi-helyesírási képességeket. A vizsgálati célcsoportom a 9 és 10 éves tanulásban akadályozottak, illetve egy ugyancsak ennyi idős tipikusan fejlődő (TF) kontrollcsoport volt. 2022-03-12 info:eu-repo/semantics/other hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/90921 elte:VX9RCZ hun info:eu-repo/semantics/restrictedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/90921/2/1295394089.pdf
institution L_EDIT
L_408
language Hungarian
topic szakdolgozat
tanulásban akadályozottak - fonológiai tudatosság
tanulásban akadályozottak - szövegértés
tanulásban akadályozottak - nyelvi-helyesírási képességek
spellingShingle szakdolgozat
tanulásban akadályozottak - fonológiai tudatosság
tanulásban akadályozottak - szövegértés
tanulásban akadályozottak - nyelvi-helyesírási képességek
Botos Andrea
Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal
topic_facet szakdolgozat
tanulásban akadályozottak - fonológiai tudatosság
tanulásban akadályozottak - szövegértés
tanulásban akadályozottak - nyelvi-helyesírási képességek
description Kutatásomban 4 egymással kapcsolatban álló területet vizsgáltam: a fonológiai tudatosságot, az olvasást, a szövegértést és a nyelvi-helyesírási képességeket. A vizsgálati célcsoportom a 9 és 10 éves tanulásban akadályozottak, illetve egy ugyancsak ennyi idős tipikusan fejlődő (TF) kontrollcsoport volt.
author_additional Kas Bence
format Thesis
physical application/pdf
author Botos Andrea
author_facet Botos Andrea
title Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal
title_short Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal
title_full Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal
title_fullStr Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal
title_full_unstemmed Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal
title_sort tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal
publishDate 2022-03-12
publishDateSort 2022
url http://hdl.handle.net/10831/90921
first_indexed 2024-02-05T10:13:04Z
last_indexed 2024-02-06T07:04:24Z
_version_ 1790128385846935552
score 13,3846655