Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal
Kutatásomban 4 egymással kapcsolatban álló területet vizsgáltam: a fonológiai tudatosságot, az olvasást, a szövegértést és a nyelvi-helyesírási képességeket. A vizsgálati célcsoportom a 9 és 10 éves tanulásban akadályozottak, illetve egy ugyancsak ennyi idős tipikusan fejlődő (TF) kontrollcsoport vo...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2022-03-12
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/90921?sublib=L_408 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-90921 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-909212024-02-05T10:13:04Z Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal Botos Andrea Kas Bence szakdolgozat tanulásban akadályozottak - fonológiai tudatosság tanulásban akadályozottak - szövegértés tanulásban akadályozottak - nyelvi-helyesírási képességek INST: L_408 Kutatásomban 4 egymással kapcsolatban álló területet vizsgáltam: a fonológiai tudatosságot, az olvasást, a szövegértést és a nyelvi-helyesírási képességeket. A vizsgálati célcsoportom a 9 és 10 éves tanulásban akadályozottak, illetve egy ugyancsak ennyi idős tipikusan fejlődő (TF) kontrollcsoport volt. 2022-03-12 info:eu-repo/semantics/other hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/90921 elte:VX9RCZ hun info:eu-repo/semantics/restrictedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/90921/2/1295394089.pdf |
institution |
L_EDIT L_408 |
language |
Hungarian |
topic |
szakdolgozat tanulásban akadályozottak - fonológiai tudatosság tanulásban akadályozottak - szövegértés tanulásban akadályozottak - nyelvi-helyesírási képességek |
spellingShingle |
szakdolgozat tanulásban akadályozottak - fonológiai tudatosság tanulásban akadályozottak - szövegértés tanulásban akadályozottak - nyelvi-helyesírási képességek Botos Andrea Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal |
topic_facet |
szakdolgozat tanulásban akadályozottak - fonológiai tudatosság tanulásban akadályozottak - szövegértés tanulásban akadályozottak - nyelvi-helyesírási képességek |
description |
Kutatásomban 4 egymással kapcsolatban álló területet vizsgáltam: a fonológiai tudatosságot, az olvasást, a szövegértést és a nyelvi-helyesírási képességeket. A vizsgálati célcsoportom a 9 és 10 éves tanulásban akadályozottak, illetve egy ugyancsak ennyi idős tipikusan fejlődő (TF) kontrollcsoport volt. |
author_additional |
Kas Bence |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Botos Andrea |
author_facet |
Botos Andrea |
title |
Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal |
title_short |
Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal |
title_full |
Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal |
title_fullStr |
Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal |
title_full_unstemmed |
Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal |
title_sort |
tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal |
publishDate |
2022-03-12 |
publishDateSort |
2022 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/90921 |
first_indexed |
2024-02-05T10:13:04Z |
last_indexed |
2024-02-06T07:04:24Z |
_version_ |
1790128385846935552 |
score |
13,3846655 |