Tanulásban akadályozott 9-10 éves gyermekek olvasásának és helyesírásának összefüggése a fonológiai tudatossággal
Kutatásomban 4 egymással kapcsolatban álló területet vizsgáltam: a fonológiai tudatosságot, az olvasást, a szövegértést és a nyelvi-helyesírási képességeket. A vizsgálati célcsoportom a 9 és 10 éves tanulásban akadályozottak, illetve egy ugyancsak ennyi idős tipikusan fejlődő (TF) kontrollcsoport vo...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2022-03-12
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/90921?sublib=L_408 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tanulásban akadályozott tanulók helyesírásának vizsgálata : Záródolgozat
by: Atucsákné Fehér Ibolya Mária
Published: (2003) -
Kognitív képességek feltárása tanulásban akadályozott gyerekeknél : Záródolgozat
by: Balláné Szaniszló Éva
Published: (2004) -
A motoros képességek fejlesztésének lehetőségei a tanulásban akadályozottak körében : [Záródolgozat]
by: Schmiedné Mohácsi Tímea Katalin
Published: (2008) -
Az észlelés, figyelem, emlékezet vizsgálata és fejlesztése tanulásban akadályozott (enyhén értelmi fogyatékos) 1. osztályos gyermekeknél : [Szakdolgozat]
by: Egyedné Varga Melinda
Published: (2006) -
Tanulásban akadályozott gyermekek olvasási-szövegértési képességének vizsgálata Borsod-Abaúj-Zemplén megyében : [Szakdolgozat]
by: Tomcsik Éva
Published: (2010)