A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében

Dolgozatom elméleti részében elsőként összefoglalom a fonológiai fejlődés folyamatát. Ezt követően a kutatás alapfogalmát, magát a fonológiai tudatosságot, annak fejlődését, vizsgálati eszközeit ismertetem. Az elméleti részben ismertetem az olvasás meghatározását, annak fejlődését, vonatkozó elmélet...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2022-03-16
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/90861?sublib=L_408
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-90861
recordtype dspace
spelling edit-10831-908612023-09-08T07:17:49Z A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében Korom Zsófia Sósné Pintye Mária szakdolgozat fonológiai tudatosság - fejlesztés fonológiai tudatosság - kisiskoláskor INST: L_408 Dolgozatom elméleti részében elsőként összefoglalom a fonológiai fejlődés folyamatát. Ezt követően a kutatás alapfogalmát, magát a fonológiai tudatosságot, annak fejlődését, vizsgálati eszközeit ismertetem. Az elméleti részben ismertetem az olvasás meghatározását, annak fejlődését, vonatkozó elméleteit, meghatározó modelljeit. A fonológiai tudatosság és az olvasás kapcsolatát az elméleti rész zárásaként mutatom be. 2022-03-16 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/90861 elte:JQ0OF0 hun info:eu-repo/semantics/restrictedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/90861/2/1296010061.pdf
institution L_EDIT
L_408
language Hungarian
topic szakdolgozat
fonológiai tudatosság - fejlesztés
fonológiai tudatosság - kisiskoláskor
spellingShingle szakdolgozat
fonológiai tudatosság - fejlesztés
fonológiai tudatosság - kisiskoláskor
Korom Zsófia
A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében
topic_facet szakdolgozat
fonológiai tudatosság - fejlesztés
fonológiai tudatosság - kisiskoláskor
description Dolgozatom elméleti részében elsőként összefoglalom a fonológiai fejlődés folyamatát. Ezt követően a kutatás alapfogalmát, magát a fonológiai tudatosságot, annak fejlődését, vizsgálati eszközeit ismertetem. Az elméleti részben ismertetem az olvasás meghatározását, annak fejlődését, vonatkozó elméleteit, meghatározó modelljeit. A fonológiai tudatosság és az olvasás kapcsolatát az elméleti rész zárásaként mutatom be.
author_additional Sósné Pintye Mária
format Thesis
physical application/pdf
author Korom Zsófia
author_facet Korom Zsófia
title A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében
title_short A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében
title_full A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében
title_fullStr A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében
title_full_unstemmed A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében
title_sort fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében
publishDate 2022-03-16
publishDateSort 2022
url http://hdl.handle.net/10831/90861
first_indexed 2023-09-08T07:17:49Z
last_indexed 2023-09-09T07:04:19Z
_version_ 1776535061168914432
score 13,390744