A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében
Dolgozatom elméleti részében elsőként összefoglalom a fonológiai fejlődés folyamatát. Ezt követően a kutatás alapfogalmát, magát a fonológiai tudatosságot, annak fejlődését, vizsgálati eszközeit ismertetem. Az elméleti részben ismertetem az olvasás meghatározását, annak fejlődését, vonatkozó elmélet...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2022-03-16
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/90861?sublib=L_408 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-90861 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-908612023-09-08T07:17:49Z A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében Korom Zsófia Sósné Pintye Mária szakdolgozat fonológiai tudatosság - fejlesztés fonológiai tudatosság - kisiskoláskor INST: L_408 Dolgozatom elméleti részében elsőként összefoglalom a fonológiai fejlődés folyamatát. Ezt követően a kutatás alapfogalmát, magát a fonológiai tudatosságot, annak fejlődését, vizsgálati eszközeit ismertetem. Az elméleti részben ismertetem az olvasás meghatározását, annak fejlődését, vonatkozó elméleteit, meghatározó modelljeit. A fonológiai tudatosság és az olvasás kapcsolatát az elméleti rész zárásaként mutatom be. 2022-03-16 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/90861 elte:JQ0OF0 hun info:eu-repo/semantics/restrictedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/90861/2/1296010061.pdf |
institution |
L_EDIT L_408 |
language |
Hungarian |
topic |
szakdolgozat fonológiai tudatosság - fejlesztés fonológiai tudatosság - kisiskoláskor |
spellingShingle |
szakdolgozat fonológiai tudatosság - fejlesztés fonológiai tudatosság - kisiskoláskor Korom Zsófia A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében |
topic_facet |
szakdolgozat fonológiai tudatosság - fejlesztés fonológiai tudatosság - kisiskoláskor |
description |
Dolgozatom elméleti részében elsőként összefoglalom a fonológiai fejlődés folyamatát. Ezt követően a kutatás alapfogalmát, magát a fonológiai tudatosságot, annak fejlődését, vizsgálati eszközeit ismertetem. Az elméleti részben ismertetem az olvasás meghatározását, annak fejlődését, vonatkozó elméleteit, meghatározó modelljeit. A fonológiai tudatosság és az olvasás kapcsolatát az elméleti rész zárásaként mutatom be. |
author_additional |
Sósné Pintye Mária |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Korom Zsófia |
author_facet |
Korom Zsófia |
title |
A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében |
title_short |
A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében |
title_full |
A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében |
title_fullStr |
A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében |
title_full_unstemmed |
A fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében |
title_sort |
fonológiai tudatosság fejlesztése első osztályos tanulók esetében |
publishDate |
2022-03-16 |
publishDateSort |
2022 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/90861 |
first_indexed |
2023-09-08T07:17:49Z |
last_indexed |
2023-09-09T07:04:19Z |
_version_ |
1776535061168914432 |
score |
13,390744 |