Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében
Közösségi média ajánlások és megtekintésszámok viszonyát vizsgáltuk egy adott zenei produktum megítélésével. Előzetes elvárásaink szerint a magas megtekintés pozitív hatással van a termék iránt érzett attitűdre, az influenszeri ajánlás a magas megtekintéssel együttesen növeli a cselekvéses viselkedé...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2021-04-20
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/73228?sublib=L_135 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-73228 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-732282022-12-05T14:33:34Z Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében Sárközi Szabolcs Buvár Ágnes fogyasztó marketing zene közösségi média influencer szakértő kutatás szakdolgozat INST: L_135 Közösségi média ajánlások és megtekintésszámok viszonyát vizsgáltuk egy adott zenei produktum megítélésével. Előzetes elvárásaink szerint a magas megtekintés pozitív hatással van a termék iránt érzett attitűdre, az influenszeri ajánlás a magas megtekintéssel együttesen növeli a cselekvéses viselkedésváltozást, a szakértői ajánlás a magas megtekintéssel kombinálva pedig a fizetési hajlandóságot. Az előbbi két feltételezésünk bizonyítást nyert, míg az utóbbinál nem kaptunk szignifikáns eredményt. 2021-04-20 info:eu-repo/semantics/masterThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/73228 elte:HVIPF4 hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/73228/2/1195030295_szakdolgozat.pdf |
institution |
L_EDIT L_135 |
language |
Hungarian |
topic |
fogyasztó marketing zene közösségi média influencer szakértő kutatás szakdolgozat |
spellingShingle |
fogyasztó marketing zene közösségi média influencer szakértő kutatás szakdolgozat Sárközi Szabolcs Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében |
topic_facet |
fogyasztó marketing zene közösségi média influencer szakértő kutatás szakdolgozat |
description |
Közösségi média ajánlások és megtekintésszámok viszonyát vizsgáltuk egy adott zenei produktum megítélésével. Előzetes elvárásaink szerint a magas megtekintés pozitív hatással van a termék iránt érzett attitűdre, az influenszeri ajánlás a magas megtekintéssel együttesen növeli a cselekvéses viselkedésváltozást, a szakértői ajánlás a magas megtekintéssel kombinálva pedig a fizetési hajlandóságot. Az előbbi két feltételezésünk bizonyítást nyert, míg az utóbbinál nem kaptunk szignifikáns eredményt. |
author_additional |
Buvár Ágnes |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Sárközi Szabolcs |
author_facet |
Sárközi Szabolcs |
title |
Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében |
title_short |
Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében |
title_full |
Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében |
title_fullStr |
Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében |
title_full_unstemmed |
Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében |
title_sort |
könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében |
publishDate |
2021-04-20 |
publishDateSort |
2021 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/73228 |
first_indexed |
2022-12-05T14:33:34Z |
last_indexed |
2023-09-01T11:16:39Z |
_version_ |
1775826160794468352 |
score |
13,380894 |