Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében

Közösségi média ajánlások és megtekintésszámok viszonyát vizsgáltuk egy adott zenei produktum megítélésével. Előzetes elvárásaink szerint a magas megtekintés pozitív hatással van a termék iránt érzett attitűdre, az influenszeri ajánlás a magas megtekintéssel együttesen növeli a cselekvéses viselkedé...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2021-04-20
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/73228?sublib=L_135
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-73228
recordtype dspace
spelling edit-10831-732282022-12-05T14:33:34Z Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében Sárközi Szabolcs Buvár Ágnes fogyasztó marketing zene közösségi média influencer szakértő kutatás szakdolgozat INST: L_135 Közösségi média ajánlások és megtekintésszámok viszonyát vizsgáltuk egy adott zenei produktum megítélésével. Előzetes elvárásaink szerint a magas megtekintés pozitív hatással van a termék iránt érzett attitűdre, az influenszeri ajánlás a magas megtekintéssel együttesen növeli a cselekvéses viselkedésváltozást, a szakértői ajánlás a magas megtekintéssel kombinálva pedig a fizetési hajlandóságot. Az előbbi két feltételezésünk bizonyítást nyert, míg az utóbbinál nem kaptunk szignifikáns eredményt. 2021-04-20 info:eu-repo/semantics/masterThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/73228 elte:HVIPF4 hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/73228/2/1195030295_szakdolgozat.pdf
institution L_EDIT
L_135
language Hungarian
topic fogyasztó
marketing
zene
közösségi média
influencer
szakértő
kutatás
szakdolgozat
spellingShingle fogyasztó
marketing
zene
közösségi média
influencer
szakértő
kutatás
szakdolgozat
Sárközi Szabolcs
Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében
topic_facet fogyasztó
marketing
zene
közösségi média
influencer
szakértő
kutatás
szakdolgozat
description Közösségi média ajánlások és megtekintésszámok viszonyát vizsgáltuk egy adott zenei produktum megítélésével. Előzetes elvárásaink szerint a magas megtekintés pozitív hatással van a termék iránt érzett attitűdre, az influenszeri ajánlás a magas megtekintéssel együttesen növeli a cselekvéses viselkedésváltozást, a szakértői ajánlás a magas megtekintéssel kombinálva pedig a fizetési hajlandóságot. Az előbbi két feltételezésünk bizonyítást nyert, míg az utóbbinál nem kaptunk szignifikáns eredményt.
author_additional Buvár Ágnes
format Thesis
physical application/pdf
author Sárközi Szabolcs
author_facet Sárközi Szabolcs
title Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében
title_short Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében
title_full Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében
title_fullStr Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében
title_full_unstemmed Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében
title_sort könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében
publishDate 2021-04-20
publishDateSort 2021
url http://hdl.handle.net/10831/73228
first_indexed 2022-12-05T14:33:34Z
last_indexed 2023-09-01T11:16:39Z
_version_ 1775826160794468352
score 13,380894